"Flyrejsen.dk Feedback" <feedback@flyrejsen.dk> wrote in
news:C09A09F4.3A93%feedback@flyrejsen.dk:
> Ikke at det betyder det store, men det ser ud til at de stadig
> benytter A321 på ruten på enkelte afgange. Tjekkede lige nogle
> tilfældige dage i juni, hvor den type benyttes på afgangen kl. 18.50,
> men de øvrige er med A300.
Ja, det var sjovt nok det første jeg så da jeg kom på arbejde: En 321'er
fra LH
> Hvordan er configurationen på deres A300 - er det ikke en af dem de
> har brugt på indenrigs i Tyskland - med risiko for mindre benplads?
Jeg kender ikke LH's indenrigs 321'ere, men umiddelbart var den
registrering jeg så forleden en gammel kending. Så det kunne tyde på at
det er de samme maskiner som de tidligere har brugt.
> CR2-eren har jeg været med mange gange til/fra MUC - fungerer fint
> nok, men er absolut ikke min favoritmaskine. Ikke så meget pga.
> benplads men mere fordi sæderne på disse typer er meget smalle -
> hvilket faktisk er et større problem når to voksne skal sidde ved
> siden af hinanden. Desuden er der yderst begrænset plads i
> hattehylderne til håndbaggage - hvorfor det oftest bliver smidt i
> lastrum ude ved flyet og afleveret til dig lige efter ankomst (også
> ved flyet)
CR2'eren er generelt rigtig dårlig service overfor især transit kunderne
til MUC. Bagagekapaciteten er slet ikke til store kufferter. Ofte må
bagage short-shippes (eftersendes med en anden afgang) på den rute.