Bonuspoint på EuroBonus-rejser?
Fra : Ukendt

Dato : 20-05-06 01:39

Jeg har netop været i USA på EuroBonus-point med SAS (dejligt!). Jeg kan se
på min oversigt over bonuspoint, at der ingen point er registreret for denne
rejse. Er det fordi, man ikke optjener point på bonuspointrejser, eller er
de bare langsomme til at registrere det?

På forhånd tak :)

Jette

Fra : Krumme

Dato : 20-05-06 09:05

Hej Jette.

SVJV optjener du ikke bonuspoint på bonusrejser, så du har ret (desværre).

Mvh

Krumme

Fra : Sten Schou

Dato : 20-05-06 11:35

> [...]
> denne rejse. Er det fordi, man ikke optjener point på bonuspointrejser,
> eller er de bare langsomme til at registrere det?

Hej Jette
Har du fundet ud af,hvor på selvangivelsen man opfører brugen af bonuspoint?

Hilsen Sten

Fra : Ukendt

Dato : 20-05-06 13:22

"Sten Schou" <rabin@planetwave.net> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hej Jette
> Har du fundet ud af,hvor på selvangivelsen man opfører brugen af

Synes du, det har relevans for mit oprindelige spørgsmål, Sten?

Fra : Martin K. R.

Dato : 20-05-06 14:20

"Sten Schou" <rabin@planetwave.net> wrote in message

> [...]
>
> Hej Jette
> Har du fundet ud af,hvor på selvangivelsen man opfører brugen af

Hvorfor skal man selvangive bonusrejser, hvis pointene er optjent ved
private rejser?
Hvor læser du at Jette har optjent pointene i firma-regi?

/Martin

Fra : Cyber.

Dato : 20-05-06 15:48

> [...]
>
> Hej Jette
> Har du fundet ud af,hvor på selvangivelsen man opfører brugen af

Sjovt for SID'eren kan jo trække sit klub medlemskab fra, mens den der ikke
gad havne på proletar løn ikke engang må bruge sine point privat, men skal
betale topskat af dem (63% til staten som så kan bruges til rabat til
SID'ernes klub),-enddag optjent ved at være væk fra sin familie...
,-sjovt samfund der satser på viden og højteknologi,-men straffer dem som
vover at have ambitioner...

Fra : Jan Bøgh

Dato : 20-05-06 17:11

Cyber. skrev i e4na76$22tk$1@newsbin.cybercity.dk dette:

> [...]
> fra sin familie... ,-sjovt samfund der satser på viden og
> højteknologi,-men straffer dem som vover at have ambitioner...

Din stakkel - Glemte du ikke at nævne at du også er ramt af janteloven?

vh
Jan

http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Cyber.

Dato : 20-05-06 17:35

"Jan Bøgh" <spamhater@nowhere> wrote in message

> Din stakkel - Glemte du ikke at nævne at du også er ramt af janteloven?

Jo...men det er nu mest skatteloven syntes jeg ,-men hov det var jo ikke
mig som startede.

I øvrigt så tag et smut til http://www.nps.gov/seki/ næste gang du skal
campere...

Fra : Jan Bøgh

Dato : 21-05-06 10:51

Cyber. skrev i e4ngeb$25hb$1@newsbin.cybercity.dk dette:

> I øvrigt så tag et smut til http://www.nps.gov/seki/ næste gang du
> skal campere...

Den står helt klart på listen.

vh

--
Rejsedagbog fra tur i SW-USA kan ses på
http://jan.boegh.net/Rejser.htm.

Fra : Nicolai Lang

Dato : 20-05-06 17:36

On Sat, 20 May 2006 02:39:12 +0200, "Jette"
<jehandersenAthotmailDotcom> wrote:

>Er det fordi, man ikke optjener point på bonuspointrejser, eller er
>de bare langsomme til at registrere det?

Du optjener ikke. Du optjener jo ud fra den billet klasse du betaler
for - når du bruger bonuspoint betaler du ikke ;)

Samme hvis du bliver upgraded / bruger bonuspoint til at bliev
upgraded - du får kun point svarende til det der er betalt for.

Med venlig hilsen
Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

Fra : Ukendt

Dato : 21-05-06 11:57

"Nicolai Lang" <nnews0403051902@hjorth.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Samme hvis du bliver upgraded / bruger bonuspoint til at bliev
> upgraded - du får kun point svarende til det der er betalt for.

Fint, mange tak for (relevant) svar. Sådan regnede jeg også med, at det var,
men ville *lige* være sikker

- Jette