Aeroflot
Fra : Squizze

Dato : 10-05-06 09:44

Hej Ng

Hvordan er det at flyve med Areoflot ?
Er der nogen der har erfaring med at flyve
fra Kbh til Bangkok med et ophold i Moskva
på 8 timer ? Og skal man have visum, hvis vi
vil ud og se byen Moskva ?

PFT
Squizze

Fra : Carsten Keller

Dato : 10-05-06 10:34

"Squizze" <squizze@nomail.com> wrote in message
> Hej Ng
>
> Hvordan er det at flyve med Areoflot ?

Fuldstændig lige som med andre flyselskaber. Har ikke lige prøvet den rute,
men den til Singapore/KL. Flyene fejler ikke noget og maden er også lige så
god som de andre selskaber.

> Er der nogen der har erfaring med at flyve
> fra Kbh til Bangkok med et ophold i Moskva
> på 8 timer ? Og skal man have visum, hvis vi
> vil ud og se byen Moskva ?

Vi havde også 8-10 timer i lufthavnen og det er uden sammenligning den mest
kedelige lufthavn jeg har oplevet. Forvent ingen underholdning og tag mad
med hjemmefra. Der er ikke noget der er værd at komme efter.

Men du skal nok ikke forvente at kunne komme ud og se byen med et så kort
ophold. Bureaukratiet er temmelig omfattende på de kanter, har en makker der
brugte 2 timer i kø bare for at komme over på hotellet ved siden af
lufthavnen. Men det var godt nok også mens det dansk-russiske forhold var
lidt køligt på grund af ham tjetjeneren. Jeg tror under alle omstændigheder
det kræver visum at blive "sluppet ud".

Keller

Fra : michael

Dato : 10-05-06 17:56

Man skal have visum til Rusland.

/michael

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 10-05-06 18:26

On Wed, 10 May 2006 10:44:26 +0200, "Squizze" <squizze@nomail.com>
wrote:

>Hej Ng
>
>Hvordan er det at flyve med Areoflot ?

der er ok

>Er der nogen der har erfaring med at flyve
>fra Kbh til Bangkok med et ophold i Moskva
>på 8 timer ?

ja dte var godt nok lidt længer ophold

> Og skal man have visum, hvis vi
>vil ud og se byen Moskva ?

yeps ...få det her hjemme ... men ellers kan man få det i lufthavnen
spørg aoflot

--
MvH Bo M Mogensen
"i min flugt imod jorden flyver jeg dog frit et øjeblik"Camus

Fra : Steen Johansen

Dato : 11-05-06 07:39

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcopp.net> skrev i en meddelelse

> der er ok

Enig

> yeps ...få det her hjemme ... men ellers kan man få det i lufthavnen
> spørg aoflot

Nix transit er bare spærret inde i "den dejlige lufthavn"

MvH Steen

Fra : Flyrejsen.dk

Dato : 10-05-06 20:04

> Hvordan er det at flyve med Areoflot ?

Prøv at kigge på disse links...

Skytrax' vurdering af servicen ombord:
http://www.airlinequality.com/Airlines/SU.htm

Andres oplevelse af at flyve med Aeroflot:
http://www.airlinequality.com/Forum/aeroflot.htm

Mange hilsner
Kenneth
www.flyrejsen.dk

Fra : Squizze

Dato : 10-05-06 21:38

Takker alle for jeres svar, vi tager chancen og får os en på oplevern, hehe.

Squizze

Fra : Steen Johansen

Dato : 11-05-06 07:51

"Flyrejsen.dk" <feedback@flyrejsen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Skytrax' vurdering af servicen ombord:
> http://www.airlinequality.com/Airlines/SU.htm
>
> Andres oplevelse af at flyve med Aeroflot:

Kanon ! Så er det slut med det sludder der har været her de sidste mange år
MvH Steen

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 11-05-06 14:54

"Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> wrote in news:16378$4462de51
$55daaba6$27271@news.galnet.dk:

> Så er det slut med det sludder der har været her de sidste mange år

Indtil for et par år siden var der nu meget sandhed i det sludder.

Jeg har f.eks. set Aeroflot flightcrew skifte dele på landingsstellet i
CPH. Jeg har set Aeroflot lastrum der var så ramponerede at surring af
farligt gods var umuligt.

Men det er fortid nu. Aeroflot er idag et konkurrencedygtigt flyselskab
fuldt på højde med mange nationale europæiske flyselskaber.

De har været inde i en rivende udvikling og stortset skiftet hele deres
flåde af gamle russiske fly ud med nye Airbus/Boing på 5 år.