med tog fra Milano til Pisa
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-05-06 13:34

ja i bedste fald fra Milano til Pet trasanta ... er der nogen der ved
hvor langt der er fra lufthavn til banegård om der er flere banegårde
om det er til at finde en tog plan og hvor lang tid tog rejsen tager ?
--
MvH Bo M Mogensen
"i min flugt imod jorden flyver jeg dog frit et øjeblik"Camus

Fra : Steen Andersen

Dato : 09-05-06 16:09

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcopp.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> --
> MvH Bo M Mogensen
> "i min flugt imod jorden flyver jeg dog frit et øjeblik"Camus

http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query.exe/en kan du finde alle de
køreplaner du kunne ønske.

mvh Steen

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 09-05-06 17:20

Bo M Mogensen wrote:
> ja i bedste fald fra Milano til Pet trasanta ... er der nogen der ved
> hvor langt der er fra lufthavn til banegård om der er flere banegårde
> om det er til at finde en tog plan og hvor lang tid tog rejsen tager ?

Kig her: http://www.trenitalia.it/en/index.html

Det tager ml. 3 t 47 min. til ca. 4,5 time.
Afhænger af hvilken afgang du vælger.

Du kan både vælge at skulle skifte, eller køre direkte.

Mvh. Jørgen