Kbh - pisa retur med hund
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-05-06 14:27

Kbh - pisa retur med hund ( ud 10/5 eller 11/5 - hjem 22/5)- jeg sider
og kikker på nettet men jeg synes ikke jeg kan finde noget til
menneske penge hunden er 30 euro pr vej so fare so good - men det
billigst jeg har fundet er ALITALIA 2670 + hund.

men jeg havde en gang en link der hed noget i retning af flypriser dk
siger det nogen noget ?
--
MvH Bo M Mogensen
"i min flugt imod jorden flyver jeg dog frit et øjeblik"Camus

Fra : Preben Andersen

Dato : 05-05-06 14:41

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcopp.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> menneske penge hunden er 30 euro pr vej so fare so good - men det
> billigst jeg har fundet er ALITALIA 2670 + hund.

Hvad med Sterling (www.sterling.dk) til Firenze?

mvh
Preben

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-05-06 15:49

On Fri, 5 May 2006 15:41:02 +0200, "Preben Andersen"
<pranSLETDETTE@privat.dk> wrote:

>"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcopp.net> skrev i en meddelelse
>
>Hvad med Sterling (www.sterling.dk) til Firenze?

nahh men jeg fandt en på ALITALIA egen side til 1600 for en retur til
milano + ca 480 for hund - så skal jeg bare tage toget fra Milano til
Pisa

Fra : Flyrejsen.dk Feedbac~

Dato : 05-05-06 22:34

Hej Bo,

For at få det letteste overblik over billige flybilletter så kan du søge på
http://www.flyrejsen.dk - her sammenlignes priser fra et stort antal
rejsebureauer og flyselskaber. Så er du sikker på ikke at betale for meget
et andet sted.

Alitalia til Pisa koster kr. 2588 med afrejse d. 10/5
Milano kan gøres til kr. 1429,- med SAS med afrejse d. 10/5

Disse priser er plus hund, som du blot ringer og bestiller hos flyselskabet
efterfølgende eller hos det rejsebureau du bestiller hos.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 07-05-06 02:35

On Fri, 05 May 2006 23:34:07 +0200, "Flyrejsen.dk Feedback"
<feedback@flyrejsen.dk> wrote:

> [...]
>
>Alitalia til Pisa koster kr. 2588 med afrejse d. 10/5
>Milano kan gøres til kr. 1429,- med SAS med afrejse d. 10/5

ak ja det skulle jeg har vist noget før den anden bilet koster 200
mere - men er så direkte .. men jeg har haft omtalte link men har
detsvære tabt den igen ..... men vil da gemmme den nu ...