Trangiasæt med til USA???
Fra : swordfish8080

Dato : 29-04-06 20:43

Hej nyhedskanal.

Vi sidder lige her, og har en diskussion, om det er muligt at tage et
trangiasæt med i flyveren til USA, eller om det skulle give problemer.

Nogen det ved, om man kan få lov til det?
Tænker selvfølgelig ikke på at have det i håndbagagen, men pakket ned i
kufferten.

Søren

Fra : Nicolai Lang

Dato : 29-04-06 20:57

On Sat, 29 Apr 2006 21:43:04 +0200, "swordfish8080"
<swordfish8080@post.cybercity.dk> wrote:

>Vi sidder lige her, og har en diskussion, om det er muligt at tage et
>trangiasæt med i flyveren til USA, eller om det skulle give problemer.

Det kan jeg ikke se noget problem i - sålænge I ikke har brændstof
med. Det kommer I til at købe lokalt.

Check luftfartsselskabets hjemmeside og www.cph.dk for detaljer om
tilladt bagage.

Med venlig hilsen
Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

Fra : Holst

Dato : 29-04-06 22:20

swordfish8080 wrote:

> [...]
>
> Nogen det ved, om man kan få lov til det?
> Tænker selvfølgelig ikke på at have det i håndbagagen, men pakket ned i

Jeg har svært ved at se, hvorfor du ikke skulle måtte have det med i
såvel kufferten som håndbagagen.

Problemet vil nok først opstå, hvis du også agter at medbringe sprit,
gas eller hvad du nu fyrer med i din trangia. Disse brændstoffer kan det
meget vel være, at du ikke må medbringe. Men er du nervøs, så forhør dig
hos flyselskabet.

Fra : nick

Dato : 29-04-06 22:51

swordfish8080 wrote:

> [...]

> skulle give problemer.

> Nogen det ved, om man kan få lov til det?
> Tænker selvfølgelig ikke på at have det i håndbagagen,

Hvis alt brændbart er fjernet, skulle der ikke være problemer i det. Her er
de nyeste regler: http://www.airsafe.com/issues/security/tsalist_Dec2005.pdf

/JAF

Fra : swordfish8080

Dato : 30-04-06 09:45