Prag
Fra : Autocadster

Dato : 29-04-06 16:23

Anbefaling af godt og billigt hotel i Prag, nogen der har erfaringer at
dele ud af ?

Hvad med køreturen der til, nogen der kan anbefale noget der ?

Og hvad skal man bare se når/hvis man ryger til Prag

--
Autocadster

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 29-04-06 18:00

Autocadster <autocadster@gmail.com> skrev:
> Anbefaling af godt og billigt hotel
> [...]

Prag er en skøn by, og det man skal se er overvældende, så køb
bogen turen går til Prag. Køreturen? Hvor kører du fra?
I`m A Survivor

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 29-04-06 20:00

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> wrote in news:445384d1$0$84016
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Anbefaling af godt og billigt hotel i Prag, nogen der har erfaringer at
> dele ud af ?

Spørgsmål om Prag dukker jævnligt op, så du kunne med fordel kigge tilbage
i gruppen.

http://groups.google.dk/group/dk.fritid.rejse?lnk=gschg&hl=da

Fra : michael

Dato : 30-04-06 16:21

http://www.extolinn.cz er et rigtig godt hotel til prisen. Næsten helt
nyrenoveret og med god morgenmad. Det kan godt være svært at finde på de
billigere hoteller i Prag.

Desuden ligger hotellet godt placeret og centrum kan nåes med sporvogn
på ca. 10-15 minutter. Ligger i kort gåafstand til det gule marked og
kommer man i bil fra Danmark er det tæt på motorvejen fra Tyskland.

Har boet på hotellet 3 gange og kan klart anbefale det.

/michael

Fra : "> Allan

Dato : 01-05-06 07:21

> Anbefaling af godt og billigt hotel i Prag, nogen der har erfaringer at
> dele ud af ?

Ligger ca. 50 km syd for Prag http://www.bisport.cz/en/index.htm
Helt fantastik lille hotel med gode priser og fantastisk service...

Er du til cykling eller kajak/kano saa er det helt sikkert stedet hvor du
kommer LANGT for dine penge.

> Hvad med køreturen der til, nogen der kan anbefale noget der ?

Jeg har tidligere taget landevejene gennem tyskland. Det er bestemt den
sjoveste maade og du faar et helt nyt syn paa det at trille i tyskland.
Skal det gaa staerkt - saa er det jo bare at fare til Berlin - derefter
Dresden - og saa foelger du skiltende der fra.

> Og hvad skal man bare se når/hvis man ryger til Prag

Slottet - Broen - og saa er det vidst ogsaa det (i hvertfald for mig - jeg
er ikke en typisk storby nyder)...
Eller tril rundt i omraadet oest og syd for Prag ... Det er der du oplever
det "rigtige" Tjekkiet og du bliver ikke bondefanget af turist priserne.

Mvh
Allan