Efterlyser billig hotel/lejlighed i Barcel~
Fra : Søren R

Dato : 20-04-06 13:52

Hej

Overvejer en ferie i Barcelona i Juni måned.

Har været ved at lede efter lejlighed og Hotel på mange forskellige
sider, men det virker godt nok lidt pebret. Havde satset på et
dobbeltværelse eller en lejlighed for under 3000,- for en uge, men det
har jeg meget svært ved at finde.

Nogen der har nogle gode tips, eller kender gode steder, hører jeg
gerne fra jer
--
Søren R
¤ Træt af reklamer? http://www.hadereklamer.dk ¤

Fra : Dan Andersen

Dato : 24-04-06 17:25

Prøv www.hostels.com - dette site har givet mig mange gode overnatninger!

--
Med venlig hisen
Dan Andersen

Fra : Helle

Dato : 24-04-06 18:10

Vi boede her på Hotel Husa Internacional
http://www.europe-cities.com/hotel.aspx?hid=226 forrige efterårsferie - det
det var ganske udemærket, og meget centralt lige på La Rambla. Et lidt ældre
hotel, lidt slidt - men pænt og rent, og meget venligt og hjælpsomt
personale.

De var ved at bygge en hel del om, da vi var der - mon ikke de er blevet
færdig efterhånden.... Om prisen matcher dit niveau har jeg ikke lige regnet
på ...

Mvh. Helle