Weekend i København
Fra : Steen

Dato : 17-04-06 10:26

Goddag.
Jeg har kigget lidt på et weekendophold i Kbh.
Nogle hoteller er begyndt at reklamere med "parterapi", altså en
weekend uden børn, men det er svært at få del i de tilbud der er, da
der som regel er booket op.

Er der nogen der har gode tips til en weekend, helst med ophold i det
centrale...nær hovedbanegården?

Hotel, vandrehjem eller andet?

Steen

Fra : Nicolai Lang

Dato : 17-04-06 14:09

On 17 Apr 2006 02:26:29 -0700, "Steen" <sbj@pc.dk> wrote:

>Er der nogen der har gode tips til en weekend, helst med ophold i det
>centrale...nær hovedbanegården?

http://www.cabinn.dk/

Tror ikke I finder det billigere, hvis I vil have eget bad/toilet.

Med venlig hilsen
Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

Corolla 1,3 HB 1992 sælges billigt...
http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=24850079

Fra : Flyrejsen.dk Feedbac~

Dato : 19-04-06 14:17

Du kan også prøve Danhostel (i den gamle HK-bygning ved Langebro)

Det skal lige siges at det ikke er et hostel i normal forstand. Der er eget
bad og rummene er designet af GUBI. Jeg vil klart mene at det er mindst
samme standard som Cabinn, der er ret skrabet...

Beliggenheden er super - og mange værelser af udsigt udover vandet... Pris
på ca. Kr. 600,- pr. nat for 2 personer i eget værelse med bad og toilet.

http://www.danhostel.dk/vandrerhjem.asp?id=144

Du kan læse en anmeldelse af Danhostel her:
http://www.bt.dk/rejser/artikel:aid=432462:fid=100025105/

Fra : Steen

Dato : 17-04-06 17:08

Rigtigt godt forslag, tak for linket

Steen

Fra : Steen

Dato : 20-04-06 11:43

Det er lagt ind under "foretrukne".
Rart med lidt valgmuligheder...tak for det

Fra : Tømreren

Dato : 25-04-06 12:12

"Steen" <sbj@pc.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Jeg sover gerne på hotel marriott når jeg er i byen ,en taxa koster ca.
700,- hjem og så vil jeg hellere sove godt og have SUPER morgenmad i
5-stjerners luksus..
Jeg giver lige under 1000,- for en delux værelse med enten 1 MEGET stor seng
eller 2 dobbeltsenge.
Man skal dog ikke købe natmad hos dem,,,, 180,- for lidt spagetti og en
kyllingburger....

http://marriott.com/property/propertypage/CPHDK