Rejse forsikring Tyrkiet
Fra : Ditte

Dato : 11-04-06 19:28

Hej NG

Jeg skal have en rejseforsikring, da jeg skal en uge til Tyrkiet.

Men nu melder spørgsmålet sig, hører Tyrkiet under Europa eller "resten
af verden".

Jeg har kig på rejseforsikringen der hører under sygesikringen Danmark,
de har denne beskrivelse: Dækningen gælder i hele Europa samt i lande
med grænse til Middelhavet.

Er der nogen der kan hjælpe?

Hilsen Ditte

Fra : deepbluesky

Dato : 11-04-06 20:01

Ditte wrote:

> [...]

> Danmark, de har denne beskrivelse: Dækningen gælder i hele Europa
> samt i lande med grænse til Middelhavet.

Google kan altid hjælpe:
http://www.dittyrkiet.dk/default.aspx?action=pages&nodeid=73&list=false

/JAF

Fra : Ditte

Dato : 11-04-06 20:09

> Google kan altid hjælpe:
> http://www.dittyrkiet.dk/default.aspx?action=pages&nodeid=73&list=false
>
> /JAF

Tak

Det tyder jo på, at jeg kan nøjes med en billigere forsikring, når det
hører under det gule sygesikringsbevis.

Hilsen Ditte

Fra : wolff13@gmail.com

Dato : 12-04-06 09:48

Du behøver jo slet ikke at tegne en rejseforsikring fordi du tager til
Tyrkiet. Du er jo dækket der lige så godt som du er her i danmark.

Det skulle selvfølgelig lige være bagageforsikring eller hva'?

MVH
Jimmi

Fra : Morterner

Dato : 12-04-06 13:04

">

Fra : Barfly.

Dato : 12-04-06 14:10

Kig i dit atlas....og se hvilke lande der grænser op til middelhavet!.