Mail template i outlook 2003
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 02-04-06 10:23

Hey...

I forbindelse med et kundebookingssystem i kalenderdelen i Outlook 2003
tænkte jeg om det var muligt at tekstfeltet at lave nogle færdige definerede
felter, hvor man blot skulle udfylde disse felter, så man fik alle
oplysninger med.

Så man f.eks. lavede felter ala:

Navn:
Adresse:
Postnr:
Tlf.
Email

Osv osv...

Man at disse standard tekster dukkede op når man ville oprette en aftale i
kalenderdelen, gerne noget man kunne slå til/fra.

Nogle der kender en løsning på om dette kan lade sig gøre ?

Mvh

Kim

Fra : Calle.

Dato : 02-04-06 10:48

Kim Jørgensen wrote:
> [...]
> aftale i kalenderdelen, gerne noget man kunne slå til/fra.
>
> Nogle der kender en løsning på om dette kan lade sig gøre ?

Kontakpersoner > ny > vælg fanen "alle felter" > vælg ny nede i hjørnet for
at definere en selv.

--
*** Calle ***