Bilferie Frankrig
Fra : Søren Skamris Peders~

Dato : 02-04-06 06:56

Hej

Hvilke overnatningsmuligheder er der langs de franske motorveje?
Jeg tænker her på motel- eller hotelkæde der også er til at betale.

Med venlig hilsen

Søren

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 02-04-06 09:48

Søren Skamris Pedersen skrev:
> [...]
>
> Hvilke overnatningsmuligheder er der langs de franske motorveje?
> Jeg tænker her på motel- eller hotelkæde der også er til at betale.

Forslag
http://www.hotelformule1.com

--
Keld Rasmussen

Fra : Højby

Dato : 02-04-06 09:56

Eller hvis i er til bad og toilet på værelserne.

http://www.etaphotel.com/etaphotel/index.html

Lars.

Fra : Ejvind Munk Jensen

Dato : 02-04-06 17:57

http://www.villages-hotel.com/

Her er man sikker på toilet på værelset (det er der ikke alle Formula1 der
har) Har brugt ovennævnte mange gange - og altid været tilfreds.

Fra : René Nielsen

Dato : 02-04-06 20:43

Jeg har sammen med konen været flere gange på vinturen gennem frankrig og
har hver gang benyttet formula1 hotellerne - man kan jo spørge efter værelse
med toilet. Flere af hotellerne har også aircon !

Rene

Fra : Chr. Larsen

Dato : 02-04-06 22:36

I Frankrig og andre steder har jeg ofte lejet en hytte(Charlet)
eller et mobilhome på forskellige campingpladser.
Det synes jeg der er mere frihed over end med et hotel.

--
Mvh. Christian