TV i frankrig
Fra : Chr. Larsen

Dato : 01-04-06 21:21

Til sommer skal jeg en tur til det sydvestlige Frankrig. Hvordan
får jeg de bedste TV signaler. Er det via en retningsantenne,
DVB-T med antenne eller en satelitmodtager med parabol?
Jeg vil gerne se en dansk station, men det er nok ikke muligt.
Herefter så er det franske og engelske stationer, som har
interesse.

--
Mvh. Christian

Fra : john kl

Dato : 02-04-06 13:22

Du skal nok bruge en parabol til at se de tyske eller måske de danske (hvis
du er heldig) Husk i Frankrig bruger man SECAM, og det kan KUN ses hvis dit
TV kan modtage flere systemer.Normal bruger vil PAL i Danmark

Fra : Gert

Dato : 03-04-06 21:12

On Sat, 1 Apr 2006 22:21:13 +0200, "Chr. Larsen"
<news@christianlarsen???.com> wrote:

>Til sommer skal jeg en tur til det sydvestlige Frankrig. Hvordan
>får jeg de bedste TV signaler.

En 85 cm parabol, og et Canal Digital abonnement (lokalpakken)