Tilføj navn
Fra : Daniel

Dato : 31-03-06 15:39

Goddag .

Jeg har fået noget upload til at virke, men jeg skal bruge noget
nyt ,

Der skal være et nyt felt til navn, der skal kunne lægges mere
end 10 filer ind, kun billed filer, og der skal kunnes tilføjes
samme fil navn (f.eks. billed1 pg det andet billed1(1) )

Mit upload-script.php : http://pastebin.com/632461

På html siden,ved navn upload.html: http://pastebin.com/632672

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erlend Klakegg Bergh~

Dato : 31-03-06 16:33

Daniel skrev:
> [...]
> end 10 filer ind, kun billed filer, og der skal kunnes tilføjes
> samme fil navn (f.eks. billed1 pg det andet billed1(1) )

Jeg ser ikke problemet ditt.

Et bitte lite søk hos vår venn Google med søkeordene "multiple upload
php" gav meg en fin link som forteller hvordan det kan løses. Man skal
alltid undersøke selv før man begynner å spørre på nyhetsgrupper.

--

Vennlig hilsen

Erlend Klakegg Bergheim

Fra : Daniel Larsen

Dato : 31-03-06 18:17

Tak, men nu skal jeg bare bruge sådan at der kommer et extrafelt hvor man skriver sit
navn og det skal så blive til fil-navnet .

Fra : Erlend Klakegg Bergh~

Dato : 31-03-06 19:36

Daniel Larsen skrev:
> Tak, men nu skal jeg bare bruge sådan at der kommer et extrafelt hvor man skriver sit
> navn og det skal så blive til fil-navnet .

Ah

Men da er det ikke verre enn at man legger inn et tekstfelt og redigerer
litt på koden. Kan du forklare hvilken av delene du finner vanskelig?

--

Vennlig hilsen

Erlend Klakegg Bergheim

Fra : Daniel Larsen

Dato : 01-04-06 21:04

Delen hvor jeg skal lave det med fil navnet.

Hvad skal jeg skrive i .php filen og hvad i .html filen

Fra : Christian Joergensen

Dato : 02-04-06 17:58

Daniel Larsen <danielhl90@gmail.com> writes:

> Delen hvor jeg skal lave det med fil navnet.
>
> Hvad skal jeg skrive i .php filen og hvad i .html filen

Start med at laere at citere ordentligt:

Det er helt umuligt at se hvad du snakker om ellers.

Laeste du linket du blev givet tidligere? Proev at tage
udgangspunkt i det:

http://forums.devarticles.com/php-development-48/multiple-file-upload-php-3147.html

--
Christian Joergensen | Linux, programming or web consultancy
http://www.razor.dk | Visit us at: http://www.gmta.info