allergi
Fra : tina hedeman

Dato : 30-03-06 19:46

hej med jer

er der nogen her der lider af pollen allergi og hvad gør i når i skal ud og
reje.
vi tager til bali i juni måned og jeg har græs allergi, men ved nogen om der
er meget allergi de steder?
hilsen tina

Fra : Inger

Dato : 31-03-06 18:01

tina hedeman wrote:
> [...]
> reje.
> vi tager til bali i juni måned og jeg har græs allergi, men ved nogen om der

Denne side kan evt. hjælpe dig lidt på vej: http://www.polleninfo.org/
Nu ligger Bali vist ikke på dette kort, men så kan du ringe til
Astma-allergi forbundets telefon rådgivning: 43 43 42 99. De kan måske
hjælpe dig lidt videre.

Og så sørg ellers får at have både antihistamin, næse spray og
øjendråber med på turen, så du ikke skal ud og opsøge en lokal læge for
at få hjælp...

God tur!

Mvh. Inger

Fra : Anita

Dato : 03-04-06 16:37

"tina hedeman" <th@dch-grenaa.dk> skrev
> [...]
> og reje.
> vi tager til bali i juni måned og jeg har græs allergi, men ved nogen om

Jeg er meget ramt af allergi herhjemme. Men når jeg rejser er der aldrig
noget. Jeg tror det skyldes, at min krop endnu ikke kender de allergener den
møder i udlandet og derfor ikke har nået at danne allergi overfor disse nye
ting.

Jeg har dog altid antihistamin med for en sikkerhedsskyld.

Venligst Anita

Fra : Carsten Keller

Dato : 04-04-06 08:30

"tina hedeman" <th@dch-grenaa.dk> wrote in message
> [...]
> og reje.
> vi tager til bali i juni måned og jeg har græs allergi, men ved nogen om

Jeg tager altid mine piller med, men jeg har endnu ikke haft brug for dem.
Det gælder både i østen på alle tider af året og faktisk i det store hele
også i sydeuropa, selvom jeg kan være temmelig hårdt ramt herhjemme i
græs-sæsonen...

Keller