Seværdigheder og billige indkøb i Stettin ~
Fra : Andersen [3650]

Dato : 30-03-06 19:26

Ud over Netto, hvilke butikker er så blandt de
billige i Stettin? (gerne med adresse)
Jeg tænker både food og nonfood.

Da jeg skal være der i nogle dage kunne jeg
også godt tænke mig nogle input til hvad "man"
bør se. Kultur, fornøjelse ect. ect.

André Andersen
andersen snabela nospam prik dk

Fra : Ukendt

Dato : 31-03-06 20:51

"Andersen [3650]" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg tænker både food og nonfood.
>
> Da jeg skal være der i nogle dage kunne jeg
> også godt tænke mig nogle input til hvad "man"

Hej

Da du sikkert skal bo på Neptun eller SAS Radisson, kan jeg anbefale det
store Galaxy center der liggger lige ved siden af. Her er masser af
butikker, men vigtigst af alt, et kæmpe supermarked hvor du kan få næsten
alt til meget billige priser. Du bør også tage på marked. Turzyn er det
største. Tag en taxa, det er ikke ret dyrt. Tæt ved hotellerne ligger et
mindre marked der hedder Manhattan, det er også godt.

Håber du får en god tur

Jørn

Fra : Andersen [3650]

Dato : 07-04-06 19:54

"Jørn Haulund" <haulund"SNABELA"mailme.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> største. Tag en taxa, det er ikke ret dyrt. Tæt ved hotellerne ligger et
> mindre marked der hedder Manhattan, det er også godt.

Jo tak turen var fin. Jeg fik set de steder du omtaler, også selvom jeg
først ser dit svar efter hjemkomsten Det er jo steder ALLE kommer
forbi dernede. Har du så været i Castorama, der er et stort byggemarked.
Lad være med det hvis du, som jeg, er værktøjsnarkoman. Hold op hvor
jeg slæbte ud derfra. Nede bag hotel Victoria ligger der et lille engros
marked. Dernede er priser lige et nøk billigere, men man kan komme ud
for at de kun vil sælge til dig hvis du køber flere ens af en vare. Ikke at
jeg oplevede det, men det gjorde en anden fra selskabet.
Jeg kan iøvrigt godt lide du lige rammer de hoteller som arrangøren bruger.
Viktoria er også blandt hans foretrukne, sammen med et par andre, som dog
ikke bliver brugt ret meget.
Jeg var med Dentour for at få fixet bisser, og det kan varmt anbefales hvis
man står overfor større arbejder i munden (broer, kroner, implantater,
gebis o.l.). Det er der rigtig mange penge at spare på, og så vil jeg vove
den påstand at faciliteterne og kompetancen er bedre dernede end i DK.