hjælp til at starte op.
Fra : morten

Dato : 30-03-06 13:52

Hej.

Jeg har købt navnet www.phpkoder.dk, navnet siger vel næsten sig
selv, et sted hvor man kan hente Sourcecodes. hvor der er et
forum. Desvære er jeg ikke den bedste PHP Programmør og kender
ikke nogen der kan hjælpe , derfor spørge jeg her, er der en
der gerne vil bruge tid på at hjælpe mig med at gøre
www.phpkoder.dk til noget stort. Så jeg søger en rigtig god PHP
programmør, der gerne vil lave nogle systemer til mig. Vil du
det?, så send en mail til admin@phpkoder.dk hvis du vil høre mere
eller gerne vil.

Hvad for nogle systemer der skal laves vil jeg ikke sige her, kun
hvis du kontakter mig :)

mvh.
morten nielsen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Martin

Dato : 30-03-06 19:45

morten wrote:
> [...]
> www.phpkoder.dk til noget stort. Så jeg søger en rigtig god PHP
> programmør, der gerne vil lave nogle systemer til mig. Vil du

dem findes der desværre tonsvis af efterhånden.
Et par stykker
www.hotscripts.com
www.udvikleren.dk
www.webcafe.dk

Men jeg er da villig... hvis lønnen er iorden...