kuk i simkortene på Se w800i
Fra : Peter T.

Dato : 28-03-06 19:00

Jeg smed det gamle telmore-simkort i min sonofontlf for at finde et nummer,
som jeg har gjort nogle gange før. Er jo lidt doven med ikke at få skrevet
alle numrene af... Jeg bladrer ind i Kontakter og finder ud af at jeg kun
kan se numre og sms'er fra det ny simkort! *knurre*

Er det gamle overskrevet med data fra det ny kort somehow eller ligger de
gemt et sted?

--
Mvh. Peter T.

Fra : Jakob Griffel

Dato : 28-03-06 19:08

> Jeg bladrer ind i Kontakter og finder ud af at jeg kun
> kan se numre og sms'er fra det ny simkort! *knurre*

Skal du ikke gå ind og vælge SIM-kontakter for at se dem?
Standard er vist kontakterne i telefonen.

--
Hilsen Jakob

Fra : Peter T.

Dato : 28-03-06 20:17

Jakob Griffel udviste en rettidig omhu og skrev:

> Skal du ikke gå ind og vælge SIM-kontakter for at se dem?

Hvor gør jeg det henne?

--
Mvh. Peter T.

Fra : Peter T.

Dato : 28-03-06 20:18

Peter T. udviste en rettidig omhu og skrev:

> Hvor gør jeg det henne?

Typisk mig. Et minut efter jeg har spurgt på usenet, så finder jeg det.
Har ellers luret på fonen i en halv time nu. Men takker. :)

--
Mvh. Peter T.

Fra : Jakob Griffel

Dato : 29-03-06 16:10

> Typisk mig. Et minut efter jeg har spurgt på usenet, så finder jeg det.
> Har ellers luret på fonen i en halv time nu. Men takker. :)

Hjalp det så...?

--
Hilsen Jakob

Fra : Peter T.

Dato : 30-03-06 11:15

Jakob Griffel udviste en rettidig omhu og skrev:

> Hjalp det så...?

Det kan du tro. :)

--
Mvh. Peter T.