Nokia 6280?
Fra : Per

Dato : 28-03-06 18:54

Hej NG

Jeg vil gerne med på dillen der hedder 3G, så derfor har jeg overvejet at
købe en Nokia 6280'er, dog uden abo., da jeg ikke er interesseret i at
skrifte til 3.

Er der nogle "gule" lygter vedr. sådan et køb - jeg har hørt noget med
Softwaren? At den skal opdateres og den kommer først til maj - før den vil
kunne køre videosamtaler korrekt? Den findes kun i sort, selvom den fremgår
på deres hjemmeside i silver - er der nogle der ved hvor man kan få den i
silver?

Håber jeg kan få nogle plusser og minusser på 6280'eren?

På forhånd tak

Per

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 29-03-06 07:53

"Per" <pgotfredsen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> silver?
>
> Håber jeg kan få nogle plusser og minusser på 6280'eren?

Jeg er bare med på en lytter - kom frisk frem med 6280 erfaringer

Hvordan kører slider-funktionen?

Hvordan er tastaturet at skrive sms'r på?

--
/Steen
Fjern alt til og med sidste underscore i domæne for email

Fra : Morten K. Nielsen

Dato : 29-03-06 16:36

Min 6280 kører perfekt, men jeg ved at nogle har problemer. Der er mange
erfaringer med netop denne model på www.mobildebat.dk

Vhils Morten

Fra : rune@riis-larsen.dk

Dato : 01-04-06 05:09

Kanon telefon.
Har haft min i 3 dage nu. Kom fra en K608I. De kan jo i bund og grund
det samme.
Slider-finktionen er fin. Du kan tage telefonen ved at slide.... men
ikke lægge på igen ved at lukke den sammen??!?!?!?
tastaturet kan være lidt for småt for folk med meget store hænder.
de øverste taster er kun lige nøjagtigt fri af telefonen og kan være
svære at nå med en kæmpe tommel som min.
MEN så kan den så mange andre sjove ting....

Rune

Fra : Peter Rongsted

Dato : 15-04-06 03:30

On 31 Mar 2006 20:09:20 -0800, rune@riis-larsen.dk wrote:
>Slider-finktionen er fin. Du kan tage telefonen ved at slide.... men
>ikke lægge på igen ved at lukke den sammen??!?!?!?

Selvfølgellig kan man det. Det sættes op under 'Indstillinger - Opkald
- Håndter opk. med cover'.

Man kan ændre for hvad der sker både når man åbner og lukker.

Peter