kan i anbefale en bog?
Fra : Ole Madsen

Dato : 28-03-06 16:18

Jeg vil gerne lære at lave mine egne CMS hvor jeg kan opdatere uden at
skulle bruge html, alstå via wysiwyg i browser, kan i anbefale mig
nogle bøger? også gerne noget en begynder kan bruge, eller er det mere
for langtids brugere? har brug for bogen også selv om det er advanceret
at lave cms

Ole

Fra : Michael Zedeler

Dato : 28-03-06 17:07

Ole Madsen wrote:
> [...]
> nogle bøger? også gerne noget en begynder kan bruge, eller er det mere
> for langtids brugere? har brug for bogen også selv om det er advanceret

Hvorfor ikke bruge et der allerede er lavet?

Mvh. Michael.
Get my vcard at http://michael.zedeler.dk/vcard.vcf