E-Mail
webnoob 5265
Stavekontrol og sprog i Outlook 2003
Fra : Kenneth Oestergaard

Dato : 28-03-06 13:09

Hej NG

Jeg er ved at få gråt hår af min Outlook 2003.
Alt i alt er jeg vældig tilfreds, men jeg er ved at gå amok over at den selv
vil finde ud af hvilket sprog jeg skrive. Det hender ofte at jeg skriver
engelsk og tysk, men til dagligt bruger jeg i 90% af alle mine email DANSK.
Jeg har forsøgt at deaktivere at den selv skal finde ud af hvilken sprog jeg
skriver og har valgt DANSK som standard.

Det lader til kun at virke når jeg oprette en ny mail. Når jeg svarer på en
mail vælger den normalvis engelsk som standard sprog og dermed også dens
autokorrektur... "i" bliver til "I" osv...

Gør jeg noget forkert eller er Outlook bare drilsk?

Ser frem til hvis nogen kan give mig en løsning på problemet.

NB. Jeg bruger Word som email-editor.

Tråden er krydspostet i: dk.edb.internet.software.mail+news;
dk.edb.programpakker.ms-office

Kenneth

Fra : Bruno Christensen

Dato : 02-04-06 22:19

On Tue, 28 Mar 2006 14:09:06 +0200, Kenneth Oestergaard wrote:

> NB. Jeg bruger Word som email-editor.

Hvad står sproget til der ?

--
Med Venlig Hilsen