Problem med returnering af engelske ordens~
Fra : Henrik Boye

Dato : 27-03-06 22:37

Jeg har et problem med ovenstående.
Prøv gerne at se datoen i højre side på denne:
http://boyeit.dk/articles/could_amazon_google_or_yahoo

Jeg kunne godt tænke mig følgende format:
Thursday, March 23rd, 2006

Min kode er pt. følgende:
"%A, %B %e%S, %Y"

Hvad gør jeg forkert?
Jeg har prøvet at placere S'et forskelligt, men uden forbedringer.

--
Silas Boye Nissen
www.boyeit.dk

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 27-03-06 22:50

On Mon, 27 Mar 2006 21:37:21 +0000, Henrik Boye wrote:

> [...]
> http://boyeit.dk/articles/could_amazon_google_or_yahoo
>
> Jeg kunne godt tænke mig følgende format: Thursday, March 23rd, 2006

Alt Du anvender formentlig strftime? Den laver datoer i henhold til
locale

$mydate = date("l, F dS, Y");

se-> http://dk.php.net/manual/en/function.date.php

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Fra : Henrik Boye

Dato : 28-03-06 23:35

Michael Rasmussen <mir@miras.org> skrev:
>Alt Du anvender formentlig
>strftime? Den laver datoer i henhold til
> [...]

Mange tak! Det hjalp i hvert fald med at løse mit
problem.

--
Silas Boye Nissen
www.boyeit.dk