Betalt men ikke modtaget varen??
Fra : wolff13@gmail.com

Dato : 27-03-06 21:48

Hej Allesammen

Jeg har købt en mobiltelefon på dba.dk og har overført lidt over
halvdelen af beløbet til sælger. Resten skulle så betales pr.
efterkrav. Jeg har dog ikke modtaget pakken som lovet og han tager ikke
telefonen.

Jeg har sms beskeder, hvor der står at han vil sende pakken og så
videre.

Hvad gør jeg nu. Vil politiet tage sig af en sådan sag?

MVH
Jimmi

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 28-03-06 07:38

<wolff13@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> halvdelen af beløbet til sælger. Resten skulle så betales pr.
> efterkrav. Jeg har dog ikke modtaget pakken som lovet og han tager ikke

Er han fra Thisted?

--
Per, Esbjerg

Fra : wolff13@gmail.com

Dato : 28-03-06 07:58

Det tror jeg ikke. Han hedder Jesper Tim Jensen og jeg tror at han er
fra Ålborg, men er langt fra sikker.

MVH
Jimmi

Fra : Martin [1620]

Dato : 28-03-06 17:22

Det tror jeg ikke. Han hedder Jesper Tim Jensen og jeg tror at han er
fra Ålborg, men er langt fra sikker.

MVH
Jimmi

Hej Jimmi,

Jeg ved ikke om det er den samme, men kig her:
http://www.mobildebat.dk/showthread.php?t=74662

--
martin [1620] - Remove XXX in email

Fra : Qbic [6400]

Dato : 28-03-06 19:29

Gå ind i personens bank, indsæt 1 kr. på kontoen, sig at der skal kvittering
til
så får du automatisk personens navn på kvitteringen.

/ Niels

Fra : Henning Makholm

Dato : 28-03-06 20:16

Scripsit "Qbic [6400]" <info@qbic.dk>

> Gå ind i personens bank, indsæt 1 kr. på kontoen, sig at der skal kvittering
> til
> så får du automatisk personens navn på kvitteringen.

Det er ikke alle banker der gør det.

--
Henning Makholm "They discussed old Tommy Somebody and Jerry Someone Else."

Fra : wolff13@gmail.com

Dato : 28-03-06 21:28

Henning Makholm skrev:

> Scripsit "Qbic [6400]" <info@qbic.dk>

> Det er ikke alle banker der gør det.
>
> --
> Henning Makholm "They discussed old Tommy Somebody and Jerry Someone Else."

Jeg har jo indsat 1500kr på hans konto og har fået en kvitering med
hans navn på, men jeg er mere interesseret i hans addresse

MVH
Jimmi

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 28-03-06 21:49

>Jeg har jo indsat 1500kr på hans konto og har fået en kvitering med
>hans navn på, men jeg er mere interesseret i hans addresse

Prøv folkeregistret. Koster 52 kr (ok, det gjorde det forrige år, det kan
være steget).

Mvh Maria

Fra : Nick

Dato : 28-03-06 22:47

> Prøv folkeregistret. Koster 52 kr (ok, det gjorde det forrige år, det kan
> være steget).

Medmindre altså at han har et navn der er flere end 1 af i DK. Så er det
52,- per person han vil have en udskrift af adressen på...

(Tænk engang hvis det var Peter Schmidt i Tyskland eller John Doe i
England...)

/Nick

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 28-03-06 23:15

> [...]
> 52,- per person han vil have en udskrift af adressen på...
>
> (Tænk engang hvis det var Peter Schmidt i Tyskland eller John Doe i

Eller noget lidt mere rimeligt med 8 af slagsen, deraf en i Jylland. Det er
forsøget værd, hvis man har 1500 kr på højkant.

Mvh Maria

Fra : wolff13@gmail.com

Dato : 29-03-06 19:43

Tak for oplysningen om folkeregisteret. Det vidste jeg ikke. Han hedder
"Jesper Tim Jensen" så det må vist være muligt at finde ham.

Hvad vil politiet gøre i sådan en sag??

MVH
Jimmi.

Fra : wolff13@gmail.com

Dato : 02-04-06 16:04

Har du politianmeldt ham og det vidste sig at flere havde gjort det
samme, så nu håber jeg at politiet finder ham.

hvis andre er blevet snyt af ham er de meget velkommen til at kontakte
mig.

MVH
Jimmi