Ingen sigtelse mod Akkari eller Laban
Fra : Konrad

Dato : 27-03-06 15:42

Surprise surprise. Det var jo forudsigeligt.

Fra : PJ

Dato : 27-03-06 16:08

"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Surprise surprise. Det var jo forudsigeligt.

Ja, det er frustrerende at det er mere strafbart som enkeltperson at sende
en trussel pr. email end det er som repræsentant for en stor gruppe at få
bragt sine trusler i medierne!

PJ.

Fra : Pjensen73

Dato : 27-03-06 16:13

PJ skrev:
> [...]
> en trussel pr. email end det er som repræsentant for en stor gruppe at få

Ja. Vi bliver nødt til at lægge et maximalt pres på regeringen, så disse
imamer bliver udvidst. Det burde at være et folkekrav, selvom at sådan
nogle som Kim Larsen og Wilstrup nok vil forsvarer Imamernes trusler.

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 27-03-06 20:04

On Mon, 27 Mar 2006 17:07:51 +0200, PJ wrote:

> Ja, det er frustrerende at det er mere strafbart som enkeltperson at sende
> en trussel pr. email end det er som repræsentant for en stor gruppe at få
> bragt sine trusler i medierne!

Nemlig. Vi må straks udvise medierne.

Fra : GB

Dato : 27-03-06 21:01

"Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> wrote in

> Nemlig. Vi må straks udvise medierne.

Ja, de spiritister har ikke noget at gøre i pressen.

Fra : Michael Laudahn

Dato : 27-03-06 16:16

Konrad schrieb:

> Surprise surprise. Det var jo forudsigeligt.

Idiot-forbryderne i den politisk-juridiske kompleks - som i øvrigt
altid ved hvordan de kan lave livet helvede for den almindelige borger
- skal endelig begribe det, når Øresundsbroen falder.

--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

WICHTIG / IMPORTANT: islam-info:

http://historyofjihad.org/ - http://apostatesofislam.com/

Fra : B. Nice

Dato : 27-03-06 17:45

On Mon, 27 Mar 2006 16:42:15 +0200, "Konrad" <davidkonrad@gmail.com>
wrote:

>Surprise surprise. Det var jo forudsigeligt.
>
>http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=341773

Absolut.. Det er heldigvis endnu ikke strafbart at være dybt
usympatisk.

Fra : Kert Rats

Dato : 27-03-06 22:10

"B. Nice" <b__nice@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Absolut.. Det er heldigvis endnu ikke strafbart at være dybt
> usympatisk.

Der var og er ikke juridisk grundlag for at rejse sigtelse. Sådan er loven
bare. Men den kan jo laves om, men så begiver man sig ind på et farligt
område, vurderer jeg.
Hvordan skulle loven laves om - og til hvilken ny lovtekst?
Jeg kan ikke se det - men hører meget gerne kvalificerede forslag.
Så kan vi jo til sin tid flytte diskussionen til dk.videnskab.jura

Venligst

Kert Rats

Fra : Konrad

Dato : 28-03-06 09:06

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> wrote in message

> [...]
> område, vurderer jeg.
> Hvordan skulle loven laves om - og til hvilken ny lovtekst?

Og hvordan skulle man - det er jo reelt det det handler om - skrue en lov
sammen der forbyder "udemokratisk islam", men ikke f.eks kommunisme - eller
DF, f.eks`?

Fra : Per Rønne

Dato : 28-03-06 10:23

Konrad <davidkonrad@gmail.com> wrote:

> Surprise surprise. Det var jo forudsigeligt.

I dagens Berlinger fremgår det da bare som at sagen går videre -
politiets efterforskning går videre, og man vil gerne have råbåndene fra
den algierisk-franske journalist.

På nuværende tidspunkt har man bare ikke nok til en sigtelse. Men den
sidste sigtelse mod Hizb-ut-Tahrirs talsmand var da vist også nogle år
undervejs?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Konrad

Dato : 28-03-06 10:37

"Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> wrote in message

> I dagens Berlinger fremgår det da bare som at sagen går videre -
> politiets efterforskning går videre, og man vil gerne have råbåndene fra
> den algierisk-franske journalist.

Og her afslører politiet vanen tro deres fuldkomne rådvildhed, såsnart det
handler om andet end at chikanere hashrygere på Christiania. Vi har i
dagevis hørt, at politiet "arbejder på højtryk", at de "efterforsker" og
"indsamler alle oplysninger" - sågar i weekenden. Stor er min forbløffelse
så, når man tirsdag morgen kan erfare, at den franske islaminfiltrator end
ikke har modtaget henvendelse fra det danske politi, ang disse råbånd - og i
øvrigt ikke har mere at bidrage med, end det vi allerede har set.

> På nuværende tidspunkt har man bare ikke nok til en sigtelse.

Hvilket vel normalt betyder, at der ikke er nogen sag? Det virker ærlig talt
som om de skal sigtes for enhver pris.

> Men den
> sidste sigtelse mod Hizb-ut-Tahrirs talsmand var da vist også nogle år
> undervejs?

Der har bare været flere sager. Der er jo politisk pres på politiet *også*
når det gælder HuT.