Sommertid i USA
Fra : michael

Dato : 27-03-06 04:36

Er der nogen der kan fortælle mig hvornår USA(Pennsylvania) går over til
sommertid? Der har ikke gjort det i denne weekend som os i Europa.

/michael

Fra : Lars Ehlers

Dato : 27-03-06 04:58

On Mon, 27 Mar 2006 05:36:00 +0200, michael <michaelsemail@ofir.dk>
wrote:

>Er der nogen der kan fortælle mig hvornår USA(Pennsylvania) går over til
>sommertid? Der har ikke gjort det i denne weekend som os i Europa.

Vi går over til sommertid d. 2 april.
http://webexhibits.org/daylightsaving/b.html

Bemærk dog at enkelte stater i USA og Canada ikke bruger sommertid,
som f.eks, Arizona. Bare for at gøre tingene mere forvirrende.....

--
Lars Ehlers, San Francisco

Fra : michael

Dato : 27-03-06 05:31

> Bemærk dog at enkelte stater i USA og Canada ikke bruger sommertid,
> som f.eks, Arizona. Bare for at gøre tingene mere forvirrende.....

Det ved jeg. Og for at gøre tingene endnu mere forvirrende er der nogle
Navajo reservater i Arizona, der alligevel gør.

Tak for oplysningen.

/michael

Fra : Brizz

Dato : 31-03-06 00:57

michael skrev:
> Det ved jeg. Og for at gøre tingene endnu mere forvirrende er der nogle
> Navajo reservater i Arizona, der alligevel gør.

og en bonus oplysning om særheder. Thule Air Base skifter også først i
weekenden her til sommertid til trods for resten af Grønland er skiftet
som i dk. De er sq mystiske engang imellem de amerikanere.
--
Mvh Brian
www.fotob.dk