Nyt Teleselskab
Fra : Lars Jørgeensen

Dato : 14-06-01 21:22

Jeg så i fjernsynet (kan ikke huske hvilket program eller kanal), at der kom
et nyt teleselskab.
Dem kommer der jo så mange af, men hos det her selskab, kunne man være på
bredbånds internet og samtidig ringe ubegrænset for ca. 400 ,- kr. om
måneden!!

Jeg mener selv at selskabet hed Dixon, men jeg kan ikke finde nogen
hjemmeside på det navn (kun private)

Er der nogle i ng der har set programmet, og evt. fået fat i det rigtige
navn på dette firma?

Eller er der nogle der har en adr. på deres hjemmeside? (hvis de har en
endnu).

MVH

Lars

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 14-06-01 21:53

Lars Jørgeensen skrev:

>Jeg mener selv at selskabet hed Dixon, men jeg kan ikke finde nogen
>hjemmeside på det navn (kun private)

http://www.dixa.net/

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.