Tables + bonusspørgsmål
Fra : Ukendt

Dato : 26-03-06 22:26

Hej,

Jeg er ved at lave tables, dem der i venstre side med et par oversigter i.
Jeg vil gerne ha sådan en helt tynd streg rundt om, men med talbles1, ser
det enormt fjollet ud. Ved layers ser det helt rigtigt ud, men hvordan får
det samme layout med tables?

Derudover regner jeg med, at en rimlig simpel side skal gå igen, dvs med
tablemenuer i venstre side samt et logo øverst og et par andre små
finurligheder. Min Newbie-bog har afsløret, at jeg kan lave en template, der
så går igen (og igen og igen) - lissom evt retteleser foretaget i templaten
osse vil ses på alle "kopisiderne". Men jeg kan ikke rigtigt få det til at
fungere - nogen ideer?

/Torben