Links til hjemmesider om Prag
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 25-03-06 16:20

Nogen der har nogen links til en rejseforberedelse Prag.

Helst danske og engelske også velkommen.

På forhånd tak

Fra : Kbhs. amt

Dato : 25-03-06 17:42

Efter at have været i Prag ca. 40 gange, har jeg skrevet 1 stk. A 4 ark med
adresser på bl.a. hjemmesider om Prag til brug for bekendte, familie o.a.
Send din mail adresse, så kommer info.
V.h.

Fra : J W Nielsen

Dato : 26-03-06 19:58

Kbhs. amt wrote:
> Efter at have været i Prag ca. 40 gange, har jeg skrevet 1 stk. A 4
> ark med adresser på bl.a. hjemmesider om Prag til brug for bekendte,
> familie o.a. Send din mail adresse, så kommer info.

Davs - du ukendte...
Kunne du ikke smide noget info her til glæde for alle os andre???

Mvh Jørgen

Fra : Bente

Dato : 24-05-06 20:02

J W Nielsen wrote:

> Davs - du ukendte...
> Kunne du ikke smide noget info her til glæde for alle os andre???
>
> Mvh Jørgen

God idé!! Det må da være muligt for Kbhs. amt at bruge kopier - sæt ind,
også selv om det i dette tilfælde skal være fra Word
/Bente

Fra : bent bundgaard lause~

Dato : 25-05-06 08:16

adresser i prag modtages gerne
dsl91682@vip.cybercity.dk

Fra : T.

Dato : 25-03-06 17:51

"Thomas Pedersen" <fffff@ffff.fff> skrev i en meddelelse
> Nogen der har nogen links til en rejseforberedelse Prag.
>
> Helst danske og engelske også velkommen.
>
> På forhånd tak

Hej FFFFF

Prøv den her, de har også et godt system med at hente folk i lufthavnen, og
bringe tilbage igen yderst billigt, ca. 50kr dyrere end med Taxa.

http://www.andel3w.dk/prag-dk.shtml

Der er også lidt her på svensk.
http://www.czeckitout.com/innehall.htm

Hilsen