Tjen hvad du vil ( NYT NYT )
Fra : S. Petersen

Dato : 14-06-01 20:41

Et godt system. der er nemt at finde ud af. Og så er det på dansk.
http://www.GetConnected.dk/website.asp?id=1570
Det koster 99.DK.kr. for et halvt års mellemskab inc. rapporten
"Hemmeligheden bag internet Markedsføring" Du får din egen hjemmeside og
40kr. for hvert mellem du får med.

PS. seriøst arbejde. Ikke pyramidespil

Fra : Dann Pedersen

Dato : 15-06-01 00:13

"S. Petersen" <dsl34819a@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

dk.penge.investering's standardsvar afsendt (se
http://www.investeringsindex.dk/viden/dkpengeinvestering/index.htm )

/Dann

Fra : Jonathan Stein

Dato : 15-06-01 09:13

"S. Petersen" wrote:

> Det koster 99.DK.kr. for et halvt års mellemskab inc. rapporten
> "Hemmeligheden bag internet Markedsføring" Du får din egen hjemmeside og
> 40kr. for hvert mellem du får med.

Den hemmelighed kan jeg godt gætte: Få så mange som muligt til at betale
99 kr hvert halve år og sig, at de får 40 hver gang de får andre til at
hoppe på den!

M.v.h.

Jonathan

--
jsp-hotel.dk tilbyder profesionelle webhoteller med bl.a. Resin JSP,
PHP, MySQL, SSH/Telnet adgang, rå log-filer, grafisk statistik og

Fra : Claus Dan Pedersen

Dato : 20-06-01 00:06

FEEEEDT! Der sparede du mig for 99 kr,- NU skal der tjenes PENGE!!! ;)