Nulstil sms på 6230i
Fra : Benjamin

Dato : 24-03-06 09:27

Hej
Har givet min datter en brugt 6230i.
Vil godt lige holde øje med sms og opkaldsforbrug.
Men hvis man vil nulstille tælleren i mobilen,spørger den efter en kode.
Kan ikke finde nogen kode i manualerne????
Er det en standard kode eller skal jeg have fat i forhandleren?
mvh benjamin-vojens

Fra : TuC

Dato : 24-03-06 09:36

"Benjamin" <ollihit@+++pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kan ikke finde nogen kode i manualerne????
> Er det en standard kode eller skal jeg have fat i forhandleren?

Har du prøvet med din simkode, 0000 eller 1234?

TuC

Fra : TuC

Dato : 24-03-06 09:36

Fra : Benjamin

Dato : 24-03-06 11:00

Hej
Det har jeg prøvet....Ingen effekt.
mvh benjamin

Fra : RepsaC_

Dato : 24-03-06 13:36

> Hej
> Det har jeg prøvet....Ingen effekt.
> mvh benjamin

Hej
Så har hun nok selv ændret koden.
Så skal du tyil en unlocker, de kan for ca. 100 kr incl ny opdatering.
Mvh
Casper

Fra : Benjamin

Dato : 24-03-06 13:54

Hej
Det er jo lidt surt....
Men hvis der ikke er andre muligheder.
På en samsung er det bare 8 nuller,og på de ældre motorolaer kan man da bare
nulstille tælleren uden at taste noget som helst.
mvh benjamin

Fra : e-block

Dato : 25-03-06 08:27

prøv 12345 eller 00000