AFBUDSREJSER
Fra : Michael Mortensen

Dato : 14-06-01 20:20

Hej

Mig og en kammerat går og planlægger at tage ud at rejse
her til sommer, og da vi ikke har så mange penge havde
vi tænkt os at prøve at få en afbudsrejse! det sakl bare være
til et sted hvor der er varmt og noget vand!

Er der nogen der har nogle erfaringer med at tage en afbudsrejse
eller ved noget om, om det er til at få afbudsrejser denne sommer???

På forhånd tak!

----
Venlig Hilsen
Michael Mortensen
Tlf.: +45 57 67 58 18
Mobil: +45 51 92 58 18
mm@testmail.dk
----
Liberalisering på offentlige servicer, har skabt den største flytning af
værdier, som menneskeheden nogensinde vil opleve. Nu er det tid til at du
begynder at tjene penge, hver gang nogen tænder for lyset, tænder for
gasfyret, eller foretager et telefonopkald. Vil du vide hvordan? Hør på
Informations nr.: Dansk +45 7218 3519 (2 min. 20 sek.) - Svensk: +46 189 180
(3 min.) - USA: +1 212 461 2853 (3 min.45 sek.)
----

Fra : Nex \(Formerly known~

Dato : 14-06-01 22:38

"Michael Mortensen" <mm@testmail.dk> wrote in message
> [...]
>
> Er der nogen der har nogle erfaringer med at tage en afbudsrejse
> eller ved noget om, om det er til at få afbudsrejser denne sommer???

Jeg mener faktisk at de fleste selskaber har solgt stort ud, men ellers så
gå ind på tekst-tv eller de enkelte selskabers sider og kig. På Spies'
hjemmeside kan du for eksempel finde:
16/6 Mallorca 1395 2195 1395 (8 dage)
17/6 Østkreta 1595
17/6 Paris 1695
17/6 Rhodos 1695
17/6 Østkreta 2195
18/6 Ibiza 1295
18/6 Cypern 1395
18/6 Lefkas 1395
18/6 Thassos 1495
18/6 Ibiza 1595
18/6 Madeira 1795
18/6 Cypern 2195
18/6 Rom 2195
19/6 Mallorca 1495 1495 (5 dage)
19/6 Algarve 1495

Jakob

Fra : kenneth sørensen

Dato : 16-06-01 23:38

Jeg er lige kommet hjem fra en afbud rejse på Mallorca , og kan kun sige at
det har været en fed og billig rejse ,med et 4 stjernet hotel :))
Jeg slap 7500 for 4 personer i en uge