Bojkot A(r)lla(h) foods
Fra : Westai Posten

Dato : 23-03-06 12:58

En virksomhed der falder sine egne i ryggen og forsøger at sælge det danske
folk, og det danske demokrati til muslimske regimer fortjener ingen støtte.

Idag har Arla mistet over 27 kunder, der omfatter mig selv, min familie,
samt alle vores venner.

Slut op om respekten for Danmark, og respekten for det Danske demokrati, og
ikke mindst set danske folk!

Bojkot Arla Foods

http://www.westai.com/nuke/modules.php?name=News&file=article&sid=109&mode=&order=0&thold=0

W.P.
www.westai.com

Fra : Claudio Adam

Dato : 23-03-06 13:26

Westai Posten <wp@com.com> skrev:

> [...]
>
>Bojkot Arla Foods
>
>http://www.westai.com/nuke/modules.php?name=N
>ews&file=article&sid=109&mode=&order=0&thold=

Godag godag, i Norge?

Et spørgsmål som selvfølgelig er stillet ud af ren nysgerrighed:
Er: Israel boykot også med i din " Pakke Boykot " ????

Mvh. Adam.

Fra : Westai Posten

Dato : 23-03-06 14:21

"Claudio Adam (slet XRYEF)" <kraka@XRYEFc.dk> skrev i melding

> Godag godag, i Norge?
>
> Et spørgsmål som selvfølgelig er stillet ud af ren nysgerrighed:
> Er: Israel boykot også med i din " Pakke Boykot " ????
>
> Mvh. Adam.

Sorry, Israel skal ikke bojkottes, men jeg har som herboende dansk ikke styr
på hverken den styltede stoltmuslimster (læs stolte statsminister
stoltenberg), eller Bondesvik (læs Bondevik)

I øvrigt er det ikke mange nordmænd der støtter en bojkot af israel her!

W.P
www.westai.com

Fra : Claudio Adam

Dato : 23-03-06 17:31

> [...]
>stoltmuslimster (læs stolte
>statsminister
>stoltenberg), eller Bondesvik (læs Bondevik)

Hvordan skal henholdsvis Israeler og eller Muslimmer nogensinde kunne
få Respekt for ditto politik ( se Europa politik ):
med således syn for sagen, som du fremlægger!
( se: din ensidige politik: Ikke Israel boykot. ).
Jeg har altid troet på at en fred i mellemøsten udsprunget fra
oprettelsen af en Palæstinensisk Stat: og en derved
anerkendelse af Staten Israel var og er alfa og omega!
Eller er der noget jeg har misforstået?

Er det kort sagt ikke et summa summarum at især dissse tre tros
retninger, ( se Kristne muslimmer Jødedommen )
kunne finde ud af at få fingeren ud af hullet og derved indgå et
kompromis, ( se fred i mellemøsten, og, se:
selvfølgelig øget samhandel.
inden hele lortet ender i en religions krig, se borgerkrig! )

Dette vil selvfølgelig kræve at man har hjerne kapacitet til at
reflektere og se tingene i forskeligt lys, er det okay?

Adam.

Fra : Westai Posten

Dato : 23-03-06 18:24

"Claudio Adam (slet EIHY9)" <kraka@EIHY9c.dk> skrev i melding

> [...]
>
> Dette vil selvfølgelig kræve at man har hjerne kapacitet til at
> reflektere og se tingene i forskeligt lys, er det okay?

Der er flere end tre trosretninger på denne arme jord, og den eneste
trosretning der ikke under nogen omstændighed kan forenes med de andre er
islam, der ikke bare er umulig at forene denne diktatur religion med andre
trosretninger, men også er en umulig religion at skulle forene med de
Europæiske demokratier.

En eventuell anerkendelse af Israel fra muslimsk side kan ikke, og vil
aldrig kunne blive en realitet, derfor ikke en borgerkrig, men en storkrig
mellem to ikke civilisationer men mellem to religioner som Islam, og
Kristendommen herunder medregnet jødedommen er helt uundgåelig som det ser
ud på nuværende.

Som "Mullah Kræket" heroppe i norge siger, så er krigen allerede i gang,
hvilket vi også ser tydelige eksempler på. På nuværende er det blot kun et
spørgsmål om tid før det brager løs for alvor.

Og at det vil brage løs, er ligeså sikkert som amen i kirken, i hvertfald så
længe vi har kirker.

Jeg kan så i samme åndedrag sige at en anerkendelse af en palæstinensisk
stat er ikke mulig så længe det er en terror organisation der sider ved
regeringsmagten, som støtter drab på nordiske statsborgere, brænder vores
flag, og støtter angreb på de nordiske ambassader. Og på samme tid ikke vil
anerkende staten Israel, men vil arbejde for en eliminering i stedet.

Summa summarum, alle steder hvor Islam vinder frem ender altid som ufrugtbar
ørkenlandskab, på grundet af en profet fra den mørke middelalder. Men så
længe muslimer spiser "Danish" eller som de idag kalder for "The Roses Of
Muhammed" så er det håb for os dødelige, da The Roses Of Muhhamed indeholde
høje koncentrationer af rent "Tælle" eller populært kaldet "Svinefedt"
Jummiiiiiiiii lækkert.

I øvrigt så kalder man de danske frikadeller for "The Balls of Muhammed" og
de spiser det også! Æh....fy da for en ulækker tanke!

Men ok, vi har kun det skæg vi selv sidder på, men vi har da heldigvis
stadig vores gode humør der igen kan få os til at trække på smilebåndet, og
vi er da også i stand til at le af disse uvidende midelalder individer, der
desværre ikke ved bedre.

Arllah food skal og må blive bojkottet, de kan bare flytte deres virksomhed
til landet hvor Allah's Fools bor, så kan de starte med at prodcere
kamelmælk, og i stedet for frikadeller kan de spise the balls of........mens
vi andre giver dem The Great Balls Of "FIRE"...Yiiiihaaa...............

Væk med Arla! og alle deres "Gærninger" Arla er aldeles ikke Spisebar. Det
lugter af Imam, og forsøger man sig, risikerer man at der kommer "Skæg" i
maden.

Nu vil jeg gå og spise en god portion nystegt varm "Grisehud" (læs
flæskesvær) så jeg kan blive rigtig "Uren". Eller skal det også laves om til
The skin of Muhammed?

Well, that'll be a day....:)
W.P.

Fra : GB

Dato : 23-03-06 21:55

"Westai Posten" <wp@com.com> wrote in

> Nu vil jeg gå og spise en god portion nystegt varm "Grisehud"
....(snip)...

Det hedder "varm dyreryg" - hvis du tager på kræmmermarked på Amager...

Fra : Claudio Adam

Dato : 24-03-06 05:32

Westai Posten <wp@com.com> skrev:

>"Claudio Adam (slet EIHY9)"

Jah trætheden breder sig over landet,
- og som du selv nævner:
" som den nuværende situation ser ud....
- men:
at tale om krig og lemlæstelse:
Som om det er en weekend sysel,
er ikke på sin plads.
navnlig ikke,
når man ikke lægger navn til sine skrivelser.

Citat:

" Lige her og nu
når alt hvad du gør
eller ikke gør
ikke hjælper
hvad gør du så? "

S. Hisamatsus fundamental koan

Adam.
NS.

Fra : Claudio Adam

Dato : 24-03-06 05:56

Claudio Adam <kraka@MXAOLc.dk> (slet MXAOL) skrev:

> [...]
>er ikke på sin plads.
> navnlig ikke,
>når man ikke lægger navn til sine skrivelser.

Jeg kan ikke tilføje mere.
Hils de dejlige Norske piger oppe nordpå.
Alles gut.
Adam.

www.sitecenter.dk/napola