Hvad er nu dette? ProgressivtAmbientJazzRo~
Fra : Morten Jensen

Dato : 22-03-06 21:24

Er stødt på Irepress, og synes det er alt for fedt :
http://www.irepress.net/popup/media_player.html

Det er ikke fordi jeg absolut SKAL sætte bandet i bås, men hvilke(n)
genre(r) vil I mene at det er?

Har bestilt skiven fra USA, og venter spændt på at Postmand Per kommer med
den.

/Morten

Fra : Søren

Dato : 22-03-06 22:51

Det var ihverfald meget højt.
Eller udemærket da jeg fik skruet lidt ned.

Søren

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 23-03-06 15:19

> [...]
> genre(r) vil I mene at det er?
>
> Har bestilt skiven fra USA, og venter spændt på at Postmand Per kommer med

Lyder ret fedt, men synes nu også, at du skulle prøve Opeth og Disillusion,
der også har gang i noget rigtig fedt.

Fra : Morten Jensen

Dato : 24-03-06 11:34

"Sren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> "Morten Jensen" <dzr@gmx.skod.net> skrev i en meddelelse

> Lyder ret fedt, men synes nu også, at du skulle prøve Opeth og
> Disillusion, der også har gang i noget rigtig fedt.

Opeth tilbeder jeg allerede på højt plan, og har været til koncert med dem
nogle gange.

Disillusion kender jeg ikke, men vil lige tjekke dem ud....

/Morten

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 24-03-06 16:18

> Opeth tilbeder jeg allerede på højt plan, og har været til koncert med dem
> nogle gange.
>
> Disillusion kender jeg ikke, men vil lige tjekke dem ud....
>

> /Morten

www.disillusion.de

Noget ala Opeth, men alligevel meget anderledes...

Fra : Dennis Sørensen

Dato : 24-03-06 16:57

"Sren Kjeldsen" wrote:

> www.disillusion.de
>
> Noget ala Opeth, men alligevel meget anderledes...

Hey, dem kendte jeg sgu ikke.. tak for linket.
At dømme ud fra deres mp3 samples er det bestemt værd at høre nærmere på!

- Dennis

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 25-03-06 08:03

"Dennis Sørensen" <dennix99@DELETEhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hey, dem kendte jeg sgu ikke.. tak for linket.
> At dømme ud fra deres mp3 samples er det bestemt værd at høre nærmere på!

Intet problem :)
Ja de er sgu superfede..
Jeg har sgu aldrig oplevet, at man kan gå galt med progressivt musik :P

Fra : Esben

Dato : 28-03-06 23:37

Sren Kjeldsen <lordseverin@tele2adsl.dk> wrote:

> "Dennis Sørensen" <dennix99@DELETEhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Intet problem :)
> Ja de er sgu superfede..
> Jeg har sgu aldrig oplevet, at man kan gå galt med progressivt musik :P

Hvis I er til prog. metal, så tjeck den her liste. Dybt seriøst site,
med anmeldelser i stor stil:

http://www.progarchives.com/top-prog-albums.asp?style_id=19

Har også al muligt andet prog., mest 70'er musik, men også Tangerine
Dream osv

vh esben