Fra Dagens Jyllands-Posten (Danmarks bedst~
Fra : NoTrabajo

Dato : 22-03-06 06:59

Fortjent publicistpris, af Søren Krarup, folketingsmedlem (DF):
http://www.jp.dk/popup:print=3631138

Dagens leder: Respekt om Danmark:
http://www.jp.dk/popup:print=3631316

Kronik: Firebandens sidste bedrifter, af Ole Hyltoft, forfatter,
Tisvildeleje:
http://www.jp.dk/popup:print=3631132
--
NoTrabajo

Fra : Egon Stich

Dato : 22-03-06 11:31

"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> --
> NoTrabajo

> *** Encrypt your Internet usage with a free VPN account from
http://www.SecureIX.com ***

Jeg kan godt lide følgende:

"Den enbenede Firebandes djøfisering af partiet medførte, at partiets
kulturbærende andethold af rodfaste, arbejdsdygtige kommunalpolitikere,
vælgerforeningsformænd m.fl. blev forvirrede og trak sig ud af arbejdet."

Netop DJØFernes skadelige indflydelse har jeg jo talt om i årevis.

Det eneste "modargument" fra akademikerkredse er beskyldninger om at være
"manisk akademikerhader".

Men det viser sig jo, at flere og flere opfatter sagens rette sammenhæng.

MVH

Egon

Fra : HrSvendsen

Dato : 22-03-06 14:03

Egon Stich skrev:

> [...]
> "manisk akademikerhader".
>
> Men det viser sig jo, at flere og flere opfatter sagens rette sammenhæng.

Helt sikkert. Det akademiske skoleridt ud i dårskab og ødelæggelse af
landet hører naturligt til hos de radigale. Da socialdhimmikraterne slog
ind på den linie måtte det på et eller andet tidspunkt medføre
masseflugt fra partiet. Det er så det, der er sket, og nu er de "gode
socialdemokrater" smuttet, så skuden kan ikke vendes.

Kursen er lagt, og nu går socialdhimmikraterne sammen med de rablegale
efter et "come-back" som dhimmier for landets kommende herrefolk.

Fra : Mark Jensen

Dato : 22-03-06 14:43

On Wed, 22 Mar 2006 11:31:14 +0100, "Egon Stich" <egon-stich@mail.dk>
wrote:

> [...]
>"manisk akademikerhader".
>
>Men det viser sig jo, at flere og flere opfatter sagens rette sammenhæng.

Heh tænkte faktisk også på dig, da jeg læste artiklen.

Ikke at jeg nødvendigvis deler din holdning, men jeg er godt bekendt
med den efterhånden :)