Mobil med meget hukommelse?
Fra : Thomas Schreiber

Dato : 21-03-06 20:39

Jeg er på udkig eftre en mobil hvor der er mulighed for hukommelse på 2GB+.
Er der nogen der anbefale en mobil med mp3 afspiller hvor der kan smides
noget flashram i, så jeg kan bruge den til både mp3afspiller og databackup?
Den skal kunne flytte et par film + det løse

--
Venligst,
Thomas Schreiber

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 21-03-06 23:59

"Thomas Schreiber" <FORNAVN-EFTERNAVN@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> smides noget flashram i, så jeg kan bruge den til både mp3afspiller og
> databackup? Den skal kunne flytte et par film + det løse

Kan SE k750i ikke det?

/Ole

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 22-03-06 00:00

"/Ole (6000)" <ole.ryoVOV@HUNDgmail.com> skrev i en meddelelse

> "Thomas Schreiber" <FORNAVN-EFTERNAVN@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kan SE k750i ikke det?
>
> /Ole

Se evt. denne salgsannonce:

/Ole

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 22-03-06 07:39

En Nokia 6230i, SE K750i, SE W800i ka´n alle have 2GB kort i.

/A

Fra : Nicolai

Dato : 22-03-06 13:20

"Anders (6400)" <dsl271018@vip.cybercity.dk> wrote in message

> En Nokia 6230i, SE K750i, SE W800i ka´n alle have 2GB kort i.
>
> /A

Hvor henne ser du dokumentation for, at 6230i understøtter 2 GB kort? Nokia
selv skriver op til 1 GB.

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 22-03-06 16:03

En ting er hvad Nokia skriver, en anden ting er de klare facts.

Der blev jo også sagt at 6230'eren da kom frem, at den kun kunne bruge 512
mb, men jeg havde 1gb i min i den periode jeg havde den.

/A

Fra : Nicolai

Dato : 23-03-06 17:03

> En ting er hvad Nokia skriver, en anden ting er de klare facts.
>
> Der blev jo også sagt at 6230'eren da kom frem, at den kun kunne bruge 512
> mb, men jeg havde 1gb i min i den periode jeg havde den.

Og nogle har haft problemer. Klare facts er dem, som producenten oplyser og
ikke hvad nogle brugere er heldige at kunne bruge. Hvis du får problemer med
et 2 GB kort i din nokia, så er der ingen hjælp at hente, hvorimod at nokia
hjælper hvis det ikke virker med 1 GB. Det er klare facts.

Så det er jo noget sludder, at skrive til folk at 6230i kan klare op til 2
GB kort.

Fra : Brian Olesen

Dato : 22-03-06 17:13

Hej