Svag lysstråle fra Sverige: En af deres fr~
Fra : Michael Laudahn

Dato : 21-03-06 11:26

Svensk minister trækker sig efter Muhammed-sag
Efter at have lukket en hjemmeside, der bragte Muhammed-tegningerne -
og derefter løjet om det til medierne - trækker Sveriges
udenrigsminister Laila Freivald sig nu.

Lad os håbe at alt endu ikke er tabt i Transsundistan.

--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

WICHTIG / IMPORTANT: islam-info:

http://historyofjihad.org/ - http://apostatesofislam.com/

Fra : Claudio Adam

Dato : 21-03-06 11:30

Michael Laudahn <es_reicht_2005@yahoo.com.br> skrev:

> [...]
>udenrigsminister Laila Freivald sig nu.
>
>http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=444402
>

>Lad os håbe at alt endu ikke er tabt i Transsundistan.

Svenskerne er et stærkt Folkefærd:
Ført bag lyset af en uduelig politik.

Adam.

Fra : Ole Christiansen

Dato : 21-03-06 12:43

"Michael Laudahn" <es_reicht_2005@yahoo.com.br> skrev i en meddelelse

[...]

Endnu en idiot til kill filteret.

Ole

Fra : Anonym

Dato : 21-03-06 12:58

"Ole Christiansen" <ole@bole.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> udenrigsminister Laila Freivald sig nu.

> Lad os håbe at alt endu ikke er tabt i Transsundistan.

Selv idiot.
"Kl 5.27 om morgenen.!! Du ryger sgu snart i mit kill filter."
">IDIOT.!!"
"Og det skulle komme fra hende.! Haha. Selvfede kælling."