Hvilken sang
Fra : Familien Hansen

Dato : 20-03-06 22:22

Argh... kende du det. Man hører en super go' sang, men stationen der spiller
den hverken annoncere eller af-annoncere.
Jeg håber en herinde kan hjælpe.
Jeg hørte den på Radio Energy. Det lyder meget a la Michael Learns To Rock
og de synger gentagne gange "in your eyes" (eller lign)
Faktisk en rigtig sød tekst.
Det lyder til at at være en ny eller nyere sang... pyha, ved godt det ikke
er meget, men jeg har ledt og ledt og nu orker jeg ikke mere. Hvem kan
hjælpe?

Michael

Fra : Thomas

Dato : 20-03-06 23:07

"Familien Hansen" <hansen@oskars.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det lyder til at at være en ny eller nyere sang... pyha, ved godt det ikke
> er meget, men jeg har ledt og ledt og nu orker jeg ikke mere. Hvem kan

Der er ikke meget at gå efter... Et vildt skud i tågen kunne være Natural
Born Hippies
med nummeret 'In Your Dreams'

Mvh. Thomas

Fra : Familien Hansen

Dato : 21-03-06 07:20

> Der er ikke meget at gå efter... Et vildt skud i tågen kunne være Natural
> Born Hippies
> med nummeret 'In Your Dreams'
>
> Mvh. Thomas

Hmmm... nej, men hvis det kan hjælpe, så er der en meget markant sound
som kan minde lidt om Eric Prydz - Call On Me... blandet med MLTR...
Lyder det helt vanvittigt?
Jeg leder videre, men vil være meget glad for evt. hints eller hjælp

Fra : Heidi

Dato : 21-03-06 17:35

Familien Hansen wrote:
> [...]
> Det lyder til at at være en ny eller nyere sang... pyha, ved godt det
> ikke er meget, men jeg har ledt og ledt og nu orker jeg ikke mere.

Mænd eller kvinder der synger?
Har du prøvet at søge på google med "lyrics" og "in your eyes" eller
hvad du nu kan huske af teksten? Det er tit det kan give et hint, selvom
der også kommer en masse ubrugeligt.

--
Heidi

Fra : Martin Bak

Dato : 21-03-06 17:46

"Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> skrev i en meddelelse

> Mænd eller kvinder der synger?
> Har du prøvet at søge på google med "lyrics" og "in your eyes" eller hvad
> du nu kan huske af teksten? Det er tit det kan give et hint, selvom der
> også kommer en masse ubrugeligt.

Hvis det er som MLTR så er det vel "mænd" der synger??
Men Michael, du kommenterede, at det var en "meget sød tekst" så kunne du
måske poste nogle flere brokker, det ville vist gøre det lidt nemmere..

Martin

Fra : Familien Hansen

Dato : 21-03-06 21:52

> [...]
> Men Michael, du kommenterede, at det var en "meget sød tekst" så kunne du
> måske poste nogle flere brokker, det ville vist gøre det lidt nemmere..

Det er afgjort en mand der synger... desværre kan jeg ikke huske så meget
andet af teksten end "in your eyes". Har søgt på lyrics og kigget/lyttet på
mange numre, men uden held.
Det er da pokkers... måske er det slet ikke så nyt som jeg troede. Mit gæt
var at numret hed In Your Eyes, da det blevet sunget utallige gange, men det
tror jeg ikke længere. Efter at have tjekket div. playlist og hitlister, men
uden at finde netop den titel.

Fra : Familien Hansen

Dato : 22-03-06 10:17

Mysteriet er løst, efter megen søgen på nettet og endelig en snak med en
flink medarbejder på Radio Energy.
Gruppen hedder The Attic og numret selvfølgelig In Your Eyes
Den triste nyhed er: numret kan ikke købes i Danmark...argh... jagten
fortsætter
Tak til alle for hjælpen

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-06 23:19

> [...]
> Gruppen hedder The Attic og numret selvfølgelig In Your Eyes
> Den triste nyhed er: numret kan ikke købes i Danmark...argh... jagten

Du kan købe det nummer du efterlyser inde på TDC.

Hilsen Anne