Øen Jersey.
Fra : Højby

Dato : 20-03-06 15:45

Skal en tur til Frankrig til sommer. Har overvejet at sejle over til øen
Jersey og blive en dag eller to. Er der nogen der har erfaringer med den ø.
Færgepriser osv.

Lars.

Fra : Sten Bo

Dato : 20-03-06 17:29

"Højby" <odensegalaxy@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Skal en tur til Frankrig til sommer. Har overvejet at sejle over til øen
> Jersey og blive en dag eller to. Er der nogen der har erfaringer med den
> ø. Færgepriser osv.
>
> Lars.

Find rederierne her http://www.ferrycenter.se/ kik på kortsøgning
Storbritannien og Kanaløerne, Jersey. Der er også relevante link til
turistinfo osv.
Hjælp til selvhjælp da vi aldrig har være der. God tur.

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-06 17:35

Sidst jeg tjekkede (og det er altså en del år siden) var det rasende dyrt at
sejle derover og have bilen med.
Samtidig er det noget med at der kun udbydes et bestemt antal billetter for
at regulere biltrafikken på øen og disse er som regel allerede udsolgt om
foråret.
Hvordan det ser ud hvis man er fodgængerrejsende ved jeg ikke.
(men jeg fik lige en ide, så det vil jeg kigge nærmere på ved lejlighed)

Mvh. Per Olsen.