hvor mange mails kan Outlook sende?
Fra : rasmus carlsen

Dato : 20-03-06 13:15

Hejsa,

Kan man mon copy-paste 100 mailadresser ind i bcc-felstet? Hvad med 400
adresser? Hvad mon er maks ...?

ras

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 20-03-06 13:24

Den 20-03-06 13.14 skrev rasmus carlsen følgende:

> Kan man mon copy-paste 100 mailadresser ind i bcc-felstet? Hvad med 400
> adresser? Hvad mon er maks ...?

Jeg kender ikke grænsen, men jeg vil tro, du støder ind i en begrænsning
hos din internetudbyder, før du rammer en begrænsning i OE.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Sådan skræddersyr du startmenuen.

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-06 14:38

> Jeg kender ikke grænsen, men jeg vil tro, du støder ind i en begrænsning
> hos din internetudbyder, før du rammer en begrænsning i OE.

Jeg har en kunde som bruger tdc og rammer loftet ved omkr. 400 stk.
Han sender til ca 2000 kunder og fordeler mailene på indtil videre 5 mails

--
mvh Karsten Madsen
www.alsit.dk AlsKassen, Sig SummaSummarum til dit kasseapperat

Fra : rasmus carlsen

Dato : 20-03-06 14:43

"Karsten Madsen" <km hos alsit i dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har en kunde som bruger tdc og rammer loftet ved omkr. 400 stk.
> Han sender til ca 2000 kunder og fordeler mailene på indtil videre 5 mails

- ok, jeg skal sende omkring 1400 mails ... jeg kan jo starte med 350 og se,
hvad der sker

ras

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 20-03-06 15:11

Den 20-03-06 14.42 skrev rasmus carlsen følgende:

> - ok, jeg skal sende omkring 1400 mails ... jeg kan jo starte med 350 og se,
> hvad der sker

Når du skal sende så mange, kunne det være en god ide at bruge et
specielt program til den slags, fx Groupmail Free. Du slipper for at
opdele mailene i flere udsendelser, og endnu bedre, hver modtager får en
mail med sin egen adresse i tilfeltet.

Som navnet antyder, er programmet gratis:
http://www.group-mail.com/asp/common/downloads.asp?c=71

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis antivirus med AVG AntiVirus.

Fra : News Reader

Dato : 21-03-06 01:56

Kim Ludvigsen wrote:
> Når du skal sende så mange, kunne det være en god ide at bruge et specielt
> program til den slags, fx Groupmail Free.

"GroupMail Free Edition
Send to a maximum of 100 recipients at a time"
http://www.group-mail.com/asp/common/editions.asp?t=ww

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 21-03-06 09:45

Den 21-03-06 01.56 skrev News Reader følgende:

> "GroupMail Free Edition
> Send to a maximum of 100 recipients at a time"

Øv, så har de indført en begrænsning i den gratis version af programmet,
siden jeg legede med det.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis kabaler og bridge.