Camping i syd England
Fra : Jens Peter Sørensen

Dato : 19-03-06 22:35

Hej

Er der nogen som har haft campingvognen med til den sydlige del af England
og som har nogle besøgt nogle
gode camping pladser ??

Mvh

Jens Peter

Fra : John

Dato : 21-03-06 22:41

"Jens Peter Sørensen" <basti@pc[fjern dette].dk> skrev i en meddelelse

> Hej
>
> Er der nogen som har haft campingvognen med til den sydlige del af England
> og som har nogle besøgt nogle
> gode camping pladser ??

I 1999 var vi rundt i det sydlige England og den plads, jeg husker bedst er
den her: http://www.glenmorris.co.uk/ . Der var fine faciliteter,
svimmingpool, flinke mennesker osv. Og så lå den godt for udflugter i det
sydlige. Vi sejlede med Stena fra Holland til Harwich og overnattede både ud
og hjem på denne her: http://www.colchestercamping.co.uk/ - der var bare
perfekt orden og Colchester er en spændende by at gå en tur i.

Vi var selvfølgelig et par andre steder, men de gjorde ikke så stort et
indtryk, at jeg kan huske dem mere.... Men generelt er der meget fine
forhold i England for campister og englænderne er flinke trafikken, så det
voldte ingen problemer.

Venlig hilsen

John

Fra : Sten Bo

Dato : 22-03-06 17:01

"Jens Peter Sørensen" <basti@pc[fjern dette].dk> skrev i en meddelelse

> Hej
>
> Er der nogen som har haft campingvognen med til den sydlige del af England

Det er snart 1´ april og her lidt at begynde med....

fundet her i gr. for øvrigt
http://www.armin-grewe.com/holiday/wiltshire/swindon-roundabout.htm

og her er et fint luftfoto http://www.swindonweb.com/life/lifemagi0.htm

Her er køreskolen http://www.2pass.co.uk/index.htm med siden her især
aktuelt

http://www.2pass.co.uk/roundabout.htm

og så er det ingen gang løvn...

God tur

Fra : John

Dato : 22-03-06 22:46

> Det er snart 1´ april og her lidt at begynde med....
>
> og her er et fint luftfoto http://www.swindonweb.com/life/lifemagi0.htm
>
> og så er det ingen gang løvn...
>

> God tur
Øhhhh... Jeg synes ikke jeg kan se hvordan man skal placere campingvognen på
pladsen???
Men der er da gode muligheder for at gå i kredsløb. Så kan natten gå med
det.

I min kortbog over Storbritanien er der en hel side med tegninger af
indviklede motorvejsudfletninger. Så kan man øve sig hjemme på spisebordet
før man kører ud!

Iøvrigt er de flinke folk derovre - så længe man ikke kører den forkerte vej
rundt, skal det nok gå!

Vh. John