E-Mail
webnoob 5265
Outlook 97 og W2K Pro Workstation (NTFS)
Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 19-03-06 00:28

Jeg har et problem med at få Outlook 97 (med SP2b) til at køre fra en
begrænset bruger konto under Windows 2000. Installationen lægger åbenbart
en styrefil i Windows mappen c:\winnt som hedder "Microsoft Outlook.FAV" og
der har en bruger med begrænsede rettigheder ikke adgang.

Jeg kan godt afvikle Outlook fra administrator kontoen, eller give den
begrænsede bruger rettigheder til c:\winnt, men så forsvinder sikkerheden.

Det må være muligt at installere Outlook 97 på en NTFS disk eftersom
Outlook 97 er "yngre" end Windows NT4.

Det er åbenbart ikke nok at give brugeren tilladelserne til selve filen, af
een eller anden grund. Kan dette mon skyldes, at gruppen Brugere, som
brugeren tilhører stadig har begrænsede rettigheder?

Dette er sendt til dk.edb.internet.software.mail+news og dk.edb.system.ms-
windows. Followup-to er: dk.edb.internet.software.mail+news

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 19-03-06 00:52

<snip>

> Dette er sendt til dk.edb.internet.software.mail+news og
> dk.edb.system.ms- windows. Followup-to er:
> dk.edb.internet.software.mail+news

Det var Followup-to så alligevel ikke. Evt svar bedes sent til
dk.edb.internet.software.mail+news.