1658.
Fra : Claudio Adam

Dato : 18-03-06 15:15

Gammel Hævdt!

Jeg tænker at det ville være godt at Kræve:
Skåne, Halland og Blekinge Tilbage!
Derefter naturligvis: indføres Asa Troen!
Ud med bibelsvingerne og fuld knald på Liggehønen!

Kort sagt:
Op med Muren Mod den resterende del af Sveriges Rige, hertil og ikke
længere:
Nu må det kraftstejlme være nok!

De skal kort sagt smage tæppebankeren, så kan De sgu lære det!
- jah de kan.

Fuld Undtagelses tilstand, og hvad der ellers kan findes på af herlige
chikanerier!

Alle op til De 60 år indkaldes til bevogtning af Disse genstridige
mennesker: Der saft suseme ikke kan se det fine anstrøg i Vores
logik.
- ikke se lyset nej, vil De!

Men vi skal lære dem skal vi, komme efter dem og sådan!

Jah, hvad fanden den går jo i mellemøsten, så hvorfor ikke heroppe?

Godt Nytår,

Adam.

Fra : Claudio Adam

Dato : 18-03-06 15:24

Claudio Adam <kraka@R6M9Mc.dk> (slet R6M9M) skrev:

> [...]
>

>Jeg tænker at det ville være godt at Kræve:
> Skåne, Halland og Blekinge Tilbage!
>Derefter naturligvis: indføres Asa Troen!

NB. Det er Naturligvis Israel/Palæstina krigen-konflikten,:
( i ved den for 2000 år siden som ingen rigtigt kender noget
til, se fakta. ).
Jeg ovenover henviser til.

Mvh.
Adam.

Fra : Martin Larsen

Dato : 18-03-06 15:55

Claudio Adam (slet 7UT2X) fortalte:

> NB. Det er Naturligvis Israel/Palæstina krigen-konflikten,:
> ( i ved den for 2000 år siden som ingen rigtigt kender noget
> til, se fakta. ).
> Jeg ovenover henviser til.

Er du profet eller avantgarde digter?

Fra : Claudio Adam

Dato : 18-03-06 17:24

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> skrev:
>Claudio Adam (slet 7UT2X) fortalte:

>Er du profet eller avantgarde digter?

:se: Sumpneger.

Adam

Fra : Per Rønne

Dato : 18-03-06 15:46

Claudio Adam <kraka@R6M9Mc.dk> wrote:

> Jeg tænker at det ville være godt at Kræve:
> Skåne, Halland og Blekinge Tilbage!

Glemmer du ikke den sjællandske ø Hven?

Og hvad med Gotland og Øsel?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 18-03-06 16:14

"Per Rønne" skrev i en meddelelse

> Glemmer du ikke den sjællandske ø Hven?
>
> Og hvad med Gotland og Øsel?

Hvorlænge gik Danmark til Hamborg?

R.

Fra : Per Rønne

Dato : 18-03-06 16:55

Ruth Nielsen <cfs29093a@post.cybercity.dk> wrote:

> Hvorlænge gik Danmark til Hamborg?

Aldrig. Men det er rigtigt at den holstenske hertugs område strakte sig
til og med Altona. Hertugen var som tysk fyrste medlem af den tyske
rigsdag. Men det er da rigtigt at Holsten i mere end et halvt årtusind
var i personalunion med Kongeriget Danmark.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Thomas J.

Dato : 19-03-06 11:50

Den 18 Mar 2006 14:14:40 GMT sendte Claudio Adam <kraka@R6M9Mc.dk>
(slet R6M9M) følgende røgsignaler:

>Gammel Hævdt!
>

>Jeg tænker at det ville være godt at Kræve:
> Skåne, Halland og Blekinge Tilbage!

Kan vi ikke kræve at få Norge tilbage (tænk på al olien) ?

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04