"Hjælpefunktion"
Fra : Jørgen

Dato : 17-03-06 11:00

Hvad hedder det? Jeg har glemt betegnelsen. I Word har man en funktion, hvor
man kan indspille en lille tekst, som derefter kan kaldes frem med en
ctrl-kombination. Det hedder noget med M, tror jeg nok.

Kan denne funktion også laved i min browser til brug ved E-mail?

Jørgen

Giv den segnende stærke drikke
og giv den mismodige vin. (Ordsp. 31,6)

Fra : Jørgen

Dato : 17-03-06 11:17

Ordet er MAKROER.
Kan der laves makroer til E-mail?

Fra : Max

Dato : 17-03-06 11:36

Hej Jørgen

> Kan der laves makroer til E-mail?

Hvis du bruger Outlook, ja så kan du jo vælge
Word som mail editor og så kan du bruge makroer.

Mvh Max