FlashChat og PHP - Hjælp
Fra : Tine Müller

Dato : 17-03-06 08:52

Er der nogen som bruger dette chatrum og kan hjælpe med nogle rettelser?

Jeg har spurgt i forummet http://www.tufat.com/forum/showthread.php?t=14255,
men har ikke fået nogen svar, så jeg ville være meget taknemlig, hvis der
var nogen som kunne "greje", hvordan disse rettelser skal laves?

De siger i forummet, at det er almindelig PHP-kodning der skal til, men da
jeg er nybegynder i PHP, kan jeg ikke finde ud af, nøjagtigt hvordan det
skal laves. Jeg siger ikke at I skal lave programmeringen, men bare bringe
mig på rette spor, så jeg selv kan lave disse.

/Tine

Fra : Christian Joergensen

Dato : 18-03-06 23:10

"Tine Müller" <tinem@email.dk> writes:

> Er der nogen som bruger dette chatrum og kan hjælpe med nogle rettelser?

Jeg goer i hvert fald ikke. Men jeg bruger PHP ofte.

[...]

> [...]
> skal laves. Jeg siger ikke at I skal lave programmeringen, men bare bringe
> mig på rette spor, så jeg selv kan lave disse.

Hvis du skal have nogle svar, maa du vist hellere vaere lidt mere konkret.
Hvad har du proevet og hvilke problemer er du stoedt paa?

--
Christian Joergensen | Linux, programming or web consultancy
http://www.razor.dk | Visit us at: http://www.gmta.info

Fra : Arne Larsen

Dato : 25-03-06 11:05

Jeg bruger dette chatrum, men hvad er dit problem..

Hilsen
Arne

gratis mailadresse på www.anlsoft.dk