Mærkelig downloads folder
Fra : Henrik Voss

Dato : 14-06-01 20:09

Jeg har installeret OS 9.1 Z-int. på en G4/350 PCI. Jeg lavede en "clean
install".

I internet kontrolpanelelet står downloads mappen til at være "desktop
folder".

Når jeg nu henter noget med IE 5 så havner downloads i
"volumesettingsfolder". Det er mildest talt noget lort for den mappe er
usynlig.

1. Hvordan får jeg tingene ud af "volumesettingsfolder"?

2. Hvordan kan jeg få downloads til at havne på desktop i fremtiden?

Med venlig hilsen

Henrik

Fra : Villy Erichsen

Dato : 15-06-01 05:02

Henrik Voss wrote:

> [...]
> usynlig.
>
> 1. Hvordan får jeg tingene ud af "volumesettingsfolder"?

Brug ResEdit - get fil/folder info - fjern X i invisible.

> 2. Hvordan kan jeg få downloads til at havne på desktop i fremtiden?

Brug indstillingerne i IE - der kan du bestemme hvor downloads skal lande.

VH
Villy Erichsen