Iams, Busted...men kan vi så stole på alle~
Fra : Gesta Danorum

Dato : 16-03-06 14:30

Fra : Jakob

Dato : 16-03-06 14:49

In article <1142515790.012233.146860@u72g2000cwu.googlegroups.com>,
gestadanorum@gmail.com says...
> http://www.anima.dk/kampagner/forsog/iams/iams.htm

Der er et skær af hysteri over de her dyreværnsaktivister. Selvfølgelig
skal dyrene behandles ordentligt og hvis der er noget om snakken så fint
nok.

Jeg har dog på et tidspunkt været inde på en US side om det firma (kan
ikke huske om det var anima) og magen til tyndbenet propaganda skal man
lede længe efter.

Blandt andet var der en meget propagandistisk "hængen tilfældige
forskere i gabestokken". Den måde det var beskrevet på var horribel og
nemt gennemskuelig hvis man er vant til at arbejde med videnskabelige
artikler.

Derfor får jeg personligt knopper når jeg hører om anima og lignende.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 16-03-06 15:27

Jakob skrev
>Der er et skær af hysteri over de her dyreværnsaktivister. <

Ja jeg vil godt bruge endnu "grovere" ord, det er fanatisme i en grad som
diverse terrorister nok ville misunde. Når man så samtidig ved at der sidder
PETA-folk fængslet på grund af mordbrande, så kan man undre sig over hvor
deres "menneskekærlighed"
er.

Ligeledes når de skræmmer livet af børn foran skolerne, ved at stille sig op
med store plakater med voldsomme blodige billeder af døde dyr, og siger at
det er børnenes forældre der har slået dyrene ihjel.

PETA højeste mål er at det bliver forbudt at holde dyr af nogen art, både
kæle og produktionsdyr, at det bliver forbudt at spise/drikke noget som
helst, der stammer fra dyr.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Jakob

Dato : 16-03-06 16:11

In article <441975a8$0$204$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
catsFJERN@webnetmail.dk says...
> Ja jeg vil godt bruge endnu "grovere" ord, det er fanatisme i en grad som
> diverse terrorister nok ville misunde.

Enig, tænkte at jeg blev nødt til at være lidt mere diplomatisk denne
gruppe er jo i den følsomme ende ;0)

--
Venlig hilsen

Jakob