Samling af mac-programmer
Fra : Ukendt

Dato : 15-03-06 22:17

For nu at forskåne jeres tid og båndbredde, vil jeg høre om der er nogen
der har lavet en fin liste med "de bedste" programmer til mac.
Som forestående ex-pc-bruger, ville jeg gerne vide, at jeg finder noget
af det bedste som erstatning for trillian, dvd-ripper, filezilla, osv.

Hvis nogen kender den, så må det være jer

Tak.

Venligst

Niels
www.nodash.dk

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 15-03-06 22:35

http://www.pure-mac.com/

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Michael Holm

Dato : 16-03-06 18:01

jeg bruger http://www.macupdate.com hver dag.

--
Michael Holm - ichat: kiaikido [at] mac.com
http://toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : Ukendt

Dato : 19-03-06 19:11

Tak til både Niels og Michael - det var lige sådan noget jeg skulle bruge.

Venligst

Niels
www.nodash.dk