så skal der snart camperes
Fra : Henrik Knudsen

Dato : 15-03-06 18:09

hejsa i gruppen
jeg er blevet ejer af en campingvogn, ikke noget fancy bare en lille vogn
med plads til mig, kæreste og to unger.... vi skal afsted i påskeferien og
hold da op... vi glæder os som små børn (alle incl.) vi har taget forskud på
glæden og sovet to dage i vognen på gårdspladsen, vores venner troede det
raplede for os men sådan er det vel når man får vogn happy happy happy.....
Nå vil egentlig ikke noget bare fortælle at en campingvogn kan skabe stor
glæde
go sommer... må den snart komme *S*

Fra : Tommy T

Dato : 15-03-06 18:24

"Henrik Knudsen" <sonor23@hotmail.com> skrev
vi glæder os som små børn (alle incl.)

hej Henrik.
Det lyser som begyndelse til en langt og lykkeligt campingliv, så god vind
fremover.

Men husk også at camping ikke kun er en sommersport, der er mange som
sværger til vintercamping, jeg selv incl.
Mvh Tommy T - Odense

Fra : HSLK

Dato : 15-03-06 18:57

Hejsa

> [...]
> happy.....
> Nå vil egentlig ikke noget bare fortælle at en campingvogn kan skabe stor

Jeg kan godt huske da vi enlig fik vores første campingvogn , vi kunne slet
ikke komme hurtig nok afsted vi kørte faktisk direkte fra forhandleren hjem
smed alt ind i vogen og kørte afsted ud i friheden ok vi havde også været
spærret inde i 6 uger med 2 død sygebørn (kighoste)

det kribler også godt nu for at komme afsted

god tur ud i campinglandet

knus Henriette.

Fra : J.L.

Dato : 15-03-06 19:07

"Henrik Knudsen" <sonor23@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> happy.....
> Nå vil egentlig ikke noget bare fortælle at en campingvogn kan skabe stor

Tillykke med jeres vogn ! Jeg kan levende forestille mig hvordan I har det
lige nu.

Sidste år i februar købte vi vores første vogn og tiden indtil påsken var
forfærdelig og der blev drukket mange kopper kaffe og læst en del aviser etc
i vognen, hvor vi lod som om at vi var på camping ...

Jeg har "optimeret" vores med gulvtæpper etc, så vi bedre kan benytte vores
om vinteren og vi har lige været afsted i en forlænget weekend i København.
Så vi glæder os også til det bliver forår igen !!

God campingsæson til jer !

Mvh J.L

Fra : sæbelaursen

Dato : 16-03-06 19:30

Klippet lidt i teksten.
Men som campist på nu snart 40tyvende år
har vi lige købt en vintervogn

den sov vi såmænd også i den første dag vi fik den - og kørte til Esbjerg og
prøvede den-

Tosset - ?? - Nej campist med hud og hår.

Vi ønsker Jer en rigtig god fremtid som campister.

Køb et sommerhus - og lad børnene lege i have, inden for hækken

Køb en Campingvogn - og børnene LEGET indenfor Hækken - sammen med de 200
andre børn.

Jo-e Camping er lige os alder? såmænd 53 og 56.

Hilsen
Sæbelaursen

Fra : Ny Campingvogns ejer

Dato : 20-03-06 16:41

Så fik vi bestilt vores første campingvogn, en Eifelland Holiday 495 TF.
Får den dsv. først i uge 19 så det bliver ikke til camping i påsken :(
Så vi ses snart på campingpladsen :)

Martin