Motorola SLVR L7 - erfaringer?
Fra : Peter D. Jørgensen

Dato : 15-03-06 08:53

Jeg har set mig lun på ovenstående, men mangler lige at få afklaret et par
spørgsmål. Jeg har pt. en SE K700i så hvis du kan sammenligner med den vil
det være perfekt

Jeg bruger meget at læse diverse nyheder fra
www.familienmoller.dk/mobilelinks på min K700i - er L7'eren bedre eller
dårligere til det?

Jeg har BT headset - efter sigende påvirker det batt. tiden meget på nogle
tlf. Erfaringer med L7'eren?

Hvis man vil bruge den som MP3 afspiller, hvor finder man så et headset? Det
er ikke lykkedes at finde et på hverken motorola.dk eller mobilpriser.dk. De
henviser kun til BT headsets, og det er ikke sådan en jeg har tænkt mig at
jogge rundt med...

Kan man frit opsætte om den skal bruge mp3 og/eller vibrator ved indgående
opkald og sms pr. profil?

På forhånd tak
Peter

Fra : Peter D. Jørgensen

Dato : 16-03-06 16:27

> Jeg har set mig lun på ovenstående, men mangler lige at få afklaret et par
> spørgsmål.

Er der virkelig ingen der har en L7'er det kan bidrage med lidt info?
Please??

/Peter

Fra : Michael Archon Sequo~

Dato : 17-03-06 14:02

Peter D. Jørgensen wrote:

> Er der virkelig ingen der har en L7'er det kan bidrage med lidt info?
> Please??

Der er da ingen danskere, der har raad til den med det skattetryk :)

Fra : Peter D. Jørgensen

Dato : 17-03-06 14:38

Michael Archon Sequoia Nielsen wrote:
> Der er da ingen danskere, der har raad til den med det skattetryk :)

Ahhh, helt ærlig???
Sonofon har endelig fået Motorola i deres ellers ret så begrænsede
sortiment, som jeg kan vælge imellem med erhversabb.
Det kunne jo være rart at vide om der rent faktisk er nogen der har den, og
bruger den til nogle af de ting jeg regner med at skulle bruge den til.

/Peter

Fra : Michael Archon Sequo~

Dato : 17-03-06 16:52

Peter D. Jørgensen wrote:
> [...]
> bruger den til nogle af de ting jeg regner med at skulle bruge den til.

Jege ved at V535 / V3 er fantastiske telefoner. L7 bruger samme gode
skaerm som de "gamle" og samsung er kendt for.

Review:

http://www.mobile-review.com/review/motorola-l7-en.shtml

"Samsung X700 is the most possible rival of the SLVR, that is mainly due
to an active promotion and popularity of Samsung D500 (people see its
successor in the X700)."
Saa hvis du ved, hvordan Samsung X700 er i forhold til din K700i, saa
kender du niveauet.

Dit spoergsmaal:

"Kan man frit opsætte om den skal bruge mp3 og/eller vibrator ved indgående
opkald og sms pr. profil?"

Det kan min V535, saa mon ikke den nye ogsaa kan. Du kan vaelge vib +
mp3, eller vib og dernaest mp3.