Inkwell??? Hvad er det?
Fra : NL

Dato : 14-03-06 23:02

Hejsa.

Jeg er netop blevet den lykkelige ejer af en A4 Wacom Intuos3
tegneplade.
Nu vil jeg gerne lege lidt med noget skriftgenkendelse, og på Wacoms
site står at programmet Inkwell er lige i øjet til Mac.
Men jeg syntes det lyder på beskrivelsen somom programmet er integreret
i Tiger? ...og jeg kan dælme ikke finde det!!!

Er jeg helt gal på den?

Mvh
Nik, Århus

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 14-03-06 23:12

NL <No@spamatall.com> wrote:

> [...]
> Men jeg syntes det lyder på beskrivelsen somom programmet er integreret
> i Tiger? ...og jeg kan dælme ikke finde det!!!

Når du har tilsluttet din tegneplade vil Inkweel automatisk dukke op i
Systemindstillinger. Tjek selv...

--
Mvh.
René Frej Nielsen